English

سرهنگ ابوالفضل کهزادی:

جاده های استان لغزنده است، رانندگان با سرعت مطمئنه برانند

رییس پلیس راه استان ایلام گفت: رانندگان به منظور جلوگیری از حوادث جاده ای علاوه بر اطمینان از سلامت خودرو، تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

جاده های استان لغزنده است، رانندگان با سرعت مطمئنه برانند

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رییس پلیس راه استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، با بیان اینکه بارش‌ها منجر به لغزندگی محورهای مواصلاتی می‌شود و رانندگان باید با سرعت مطمئن برانند اظهار داشت: از رانندگان تقاضا داریم از عجله و شتاب خودداری کرده و مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند.

رییس پلیس راه استان ادامه داد: رانندگان همچنین با توجه به لغزندگی جاده‌ها، رعایت احتیاط و همچنین رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی را در دستور کار قرار دهند.

سرهنگ کهزادی به حذف سفر‌های غیر ضروری و رعایت کامل قوانین و مقررات رانندگی اشاره کرد و افزود: رانندگان قبل از سفر از سلامت فنی خودرو مطمئن بوده و تجهیزات زمستانی نیز همراه داشته باشند.

این مسئول با اشاره به وقوع یک مورد تصادف در مسیر ایلام_ صالح آباد طی ۲۴ ساعت گذشته تاکید کرد: ضروری است رانندگان به رعایت قوانین رانندگی و خودداری از سرعت غیرمجاز و سبقت به منظور پیشگیری از تصادفات توجه لازم داشته باشند.

وی در پایان اظهار داشت: تیم‌های پلیس راه استان ایلام در محور‌های مواصلاتی به منظور خدمت رسانی به رانندگان و مسافران مستقر هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه