English

طی ۲۴ ساعت گذشته رخ داد:

تصادف در جاده های زنجان پنج کشته و مصدوم بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته تصادف در جاده های استان زنجان دو کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.

تصادف در جاده های زنجان پنج کشته و مصدوم بر جای گذاشت

سرهنگ علی اصغر شیر محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج افزود: شامگاه جمعه برخورد یک دستگاه کامیون با یک پسر بچه باعث فوت وی شد.

وی اظهار کرد: توقف یک خودرو پژو در آزاد زنجان به تبریز و رفتن کودک برای دستشویی باعث شد که کامیون بچه را از پشت به زیر بگیرد و مرگ وی را رقم بزند و در این تصادف والدین پسر بچه مقصر بودندو علت اصلی این تصادف بی احتیاطی خانواده پسر بچه بوده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان از برخورد یک خودرو پراید با گاردیل در محور زنجان به بیجار خبر داد و گفت: در این تصادف خودرو واژگون شد و یک پسر بچه 10ساله در دم فوت و سه نفر هم مصدوم شدند.

شیر محمدی تاکید کرد: علت اصلی وقوع این تصادف تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

وی برکنترل جدی محسوس و نامحسوس پلیس راه از ناوگان های مسافربری هم تاکید کرد و گفت: پلیس راه در این میان تست سلامت رانندگان را در دستور کاری خود دارد و با متخلفان برخورد جدی می کند.

رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: پلیس راه با رانندگانی که از قوانین تخلف و یا از مواد مخدر و الکل استفاده کنند برخورد شدید کرده و خودروی آنها متوقف می شود.

شیر محمدی همچنین از رانندگانی که خودرو خود را معاینه فنی نکرده اند خواست تا نسبت به این امر توجه جدی داشته باشند و افزود: شهروندان زنجانی در ایام نوروز به هنگام تردد در محورها با رعایت قوانین رانندگی و حرکت با سرعت مطمئنه سلامتی خود و دیگران را تضمین کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه