English

رئیس پلیس راه قزوین خبر داد

ترافیک سنگین در محور قزوین کرج/ فعالیت ۸۰ تیم گشتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: 80 تیم گشتی از پلیس راه در رزمایش ترافیکی نوروز 96 در محورها و جاده‌های مواصلاتی استان فعال هستند.

ترافیک سنگین در محور قزوین کرج/ فعالیت 80 تیم گشتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی قزوین

نصرالله بیگلری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان قزوین اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته ترافیک در محور قزوین کرج سنگین و پرحجم است.

وی افزود: همچنین ترافیک در محور قزوین_زنجان و قزوین_رشت نیمه‌سنگین و روان بوده و در مابقی محورها و جاده‌های مواصلاتی استان ترافیک عادی و روان است.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: تمام جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان باز و خشک بوده و تردد وسایل‌نقلیه در این محورها و جاده‌های مواصلاتی برقرار است و مشکل خاصی در تردد وجود ندارد.

بیگلری با بیان اینکه از بعد از ظهر امروز شنبه بیست و هشتم اسفند ماه سال جاری بارش باران در استان قزوین پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: رانندگان قبل از سفر نسبت به وضعیت راه‌ها با شماره 012188255555 تماس حاصل کرده و نسبت به وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی اطلاعات کافی داشته باشند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: همشهریان برای سفر به ویژه زمان تحویل سال اکتفا نکرده و اگر قصد مسافرت دارند، قبل از تحویل سال سفر خود آغاز کنند تا به ساعات شلوغی و اوج ترافیک برخورد نکنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین یادآور شد: 80 تیم گشتی از پلیس راه در رزمایش ترافیکی نوروز 96 در محورها و جاده‌های مواصلاتی استان فعال هستند.

بیگلری در پایان افزود: رانندگان از سبقت و سرعت غیر‌مجاز بپرهیزند و همه سرنشینان وسایل‌ نقلیه از کمربند ایمنی استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه