English

زهرا آهنگرزاده:

افزایش مجدد دمای هوا در خراسان رضوی

کارشناس پیش‌بین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان کوهسرخ با پنج درجه زیرصفر و بردسکن با ۱۵ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان بوده‌اند.

افزایش مجدد دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا آهنگرزاده کارشناس پیش‌بین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: دمای هوای خراسان رضوی  طی ۲ روز آینده ۶ تا هفت درجه سلسیوس افزایش می‌یابد.

آهنگرزاده در ادامه خبر گرم شدن هوای استان اظهار کرد: هم اکنون در بخش‌هایی از مرکز و شرق خراسان رضوی مه آلودگی وجود دارد که انتظار می‌رود این وضعیت تا بعدازظهر تغییر کند.

کارشناس پیش‌بین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: در شهرهای سرخس، نیشابور و تایباد نیز بارندگی گزارش شده که بیشترین میزان آن با ۱.۸ میلیمتر در سرخس بوده است.

وی در ادامه متذکر شد: حداکثر دمای هوای امروز مشهد نیز با هفت درجه افزایش نسبت به دیروز به ۱۳ درجه سلسیوس می‌رسد و فردا نیز افزایش ابرناکی و بارش‌های پراکنده و افزایش سرعت وزش باد برای نواحی شرقی و جنوب شرقی استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان کوهسرخ با پنج درجه زیرصفر و بردسکن با ۱۵ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان بوده‌اند.

آهنگرزاده در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: دمای شهر مشهد نیز بین صفر و ۶ درجه سلسیوس در نوسان بود و بیشترین سرعت وزش باد نیز در تایباد با ۲۵ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه