English

زهرا مبشری‌نسب:

افزایش دما و وضعیت جوی پایدار برای خراسان رضوی

کارشناس پیش‌بین اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از روز پنجشنبه ابرناکی و بارش در استان آغاز می‌شود که این وضعیت تا ظهر شنبه ادامه خواهد داشت.

افزایش دما و وضعیت جوی پایدار برای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا مبشری‌نسب کارشناس پیش‌بین اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده وضعیت جوی استان در ۲ روز آینده پایدار، همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود.

مبشری‌نسب در ادامه این خبر افزود: از اواخر وقت روز پنجشنبه ابرناکی و بارش در استان آغاز می‌شود که این وضعیت تا ظهر شنبه ادامه دارد و این بارش در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل باران و برف است و از چهارشنبه تا جمعه وزش باد، گاهی شدید در استان پیش بینی می شود.

کارشناس پیش‌بین اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: برای روزهای جمعه و شنبه نیز کاهش شدید دمای هوای خراسان رضوی  مورد انتظار است.

وی در ادامه این خبر متذکر شد و گفت: در شبانه روز گذشته دمای هوای شهر مشهد بین سه تا ۱۹ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

مبشری‌نسب در خاتمه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه منهای یک و سرخس با بیشینه ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده‌اند و بیشترین سرعت وزش باد نیز از تایباد با ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده‌ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه