English

آیدا فاروقی:

بیشتر مناطق خراسان رضوی بارش باران و برف داشته است

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: بارش‌های پراکنده باران امروز ، چهارشنبه در نیمه جنوبی خراسان رضوی جریان دارد و از عصر امروز میزان ابرناکی در خراسان رضوی کاسته می‌شود.

بیشتر مناطق خراسان رضوی بارش باران و برف داشته است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بارش باران و برف شب گذشته بیشتر مناطق خراسان رضوی را در برگرفت که بیشترین آن در شهرستان نیشابور به میزان هشت میلیمتر گزارش شده است.

فاروقی در ادامه این خبر اظهارکرد: پس از نیشابور بیشترین بارش باران در شهر مشهد با ۶ میلیمتربارش باران و برف در بیشتر مناطق خراسان رضوی و پس از آن سرخس با پنج میلیمتر بارندگی گزارش شده است و طی این مدت جاده‌های کوهستانی و ارتفاعات خراسان رضوی به ویژه در نیمه شمالی استان سفید پوش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در ادامه گفت: بارش‌های پراکنده باران امروز ، چهارشنبه در نیمه جنوبی خراسان رضوی جریان دارد و از عصر امروز میزان ابرناکی در خراسان رضوی کاسته می‌شود، اما به تدریج در مناطقی از مشهد و استان مه تشکیل شده و دید کاهش می‌یابد.

 وی همچنین افزود: شب گذشته وزش باد به نسبت شدید تا شدید در مناطق مختلف خراسان رضوی رخ داد که بیشترین آن در بردسکن با ۸۳ کیلومتر در ساعت گزارش شد و در مشهد سرعت وزش باد به ۵۸ کیلومتر در ساعت رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی متذکر شد: روند افزایشی دما در استان خراسان رضوی از فردا پنجشنبه آغاز می شود و بیشینه دمای هوای امروز مشهد سه درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری با افزایش پنج تا ۶ درجه‌ای به ۹ درجه خواهد رسید.

 فاروقی در خاتمه یادآور شد: کمینه دمای هوای مشهد دیشب، یک درجه سلسیوس بود که چهارشنبه ‌شب و پنجشنبه ‌شب به ترتیب به پنج و چهار درجه زیر صفر خواهد رسید همچنین قوچان با کمینه دمای هوای پنج درجه زیر صفر و تایباد با بیشینه دمای هوای ۲۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه