English

پیش بینی بارش برف و باران در جاده های ۱۸ استان کشور

رئیس مرکز اطلاع رسانی و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در جاده های ۱۸ استان کشور در روزهای آتی با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی خبر داد.

پیش بینی بارش برف و باران در جاده های ۱۸ استان کشور

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ احمد شیرانی اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار سازمان هواشناسی با سطح نارنجی برای استان‌های همدان، خراسان شمالی، اردبیل، کرمانشاه، خراسان رضوی، گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، تهران، البرز، قزوین، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، قم، مرکزی و کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی می‌گردد برای روز سه شنبه و چهارشنبه این هفته بارش شدید باران و برف و کاهش شدید دما در جاده‌های این استان‌ها رخ دهد.

وی افزود: بر این اساس هم‌وطنانی که قصد سفر در جاده‌های این استان‌ها را دارند می‌بایست آمادگی لازم برای رانندگی در شرایط برفی و بارندگی را داشته باشند.

سرهنگ شیرانی بیان کرد: مطمئناً این برودت هوا باعث بروز زدگی و افزایش لغزندگی در جاده‌های کوهستانی نیز می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو قبل از سفر از الزامات رانندگی در این شرایط است.

وی گفت: رعایت احتیاط در رانندگی و همچنین رانندگی با سرعت مطمئنه و مراعات فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی در این شرایط موکدا توصیه می‌گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه