English

فاطمه رحمانی:

مهمترین سرمایه، قدرت و اقتدار هر کشور، جمعیت آن است

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرح حمایت از جمعیت و خانواده که پس از تأیید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده است به دنبال حفظ این سرمایه بزرگ کشور است.

مهمترین سرمایه، قدرت و اقتدار هر کشور، جمعیت آن است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به اهمیت قانون حمایت از جمعیت و خانواده اشاره نمود و عنوان کرد: یکی از مؤلفه‌‌های قدرت و اقتدار هر جامعه میزان  جمعیت آن است و جامعه‌ای که از جمعیت جوان برخوردار است یک جامعه پویا است.

رحمانی در ادامه این سخنان متذکر شد: همانطور که گفتم جمعیت جوان به رشد و پویایی کشور کمک می‌کنند چرا که نیروی جوان تحرک دارد و می‌تواند کشور را به پیش ببرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: مهمترین سرمایه هر کشور ، جمعیت آن است چرا که همه پیشرفت‌ها و توسعه در همه بخش‌ها مستلزم داشتن یک نیروی انسانی قوی، پویا و متخصص است و در سایه داشتن یک جمعیت جوان همه این موارد اعم از تربیت نیروی متخصص و مولد و توسعه با تکیه بر این نیروی متخصص منوط به داشتن جمعیت است.

وی همچنین یادآور شد:‌ طرح حمایت از جمعیت و خانواده که پس از تأیید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده است به دنبال حفظ این سرمایه بزرگ کشور است و با اجرای آن ما می‌توانیم سرمایه بزرگ کشورمان یعنی جمعیت‌مان را حفظ کنیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما باید برای جلوگیری از پیری جمعیت اقدامات لازم را صورت دهیم و در قانون حمایت از جمعیت تسهیلات و مشوق‌های زیادی برای فرزندآوری در نظر گرفته شده است.

رحمانی در خاتمه این سخنان خاطرنشان کرد: تسهیلاتی مثل مسکن، اشتغال،‌بیمه زوج‌های نابارور و ... از جمله تسهیلات در نظر گرفته شده در قانون حمایت از جمعیت و خانواده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه