English

در آستانه هفته نیروی انتظامی انجام شد؛

تجلیل از روابط عمومی دادگستری اصفهان توسط فرماندهی انتظامی استان

در آستانه هفته نیروی انتظامی نشست هم اندیشی پلیس و مدیران روابط عمومی سازمان های دولتی به میزبانی فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

تجلیل از روابط عمومی دادگستری اصفهان توسط فرماندهی انتظامی استان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در نشست هم اندیشی پلیس و مدیران روابط عمومی سازمان های دولتی که با هدف تعامل، هماهنگی و هم افزایی بیشتر در جهت تولید امنیت و ارتقاء احساس امنیت برگزار شد، فرمانده انتظامی استان حفظ استمرار حرکت در مسیر تولید امنیت و ارتقاء احساس امنیت را از جمله وظایف روابط عمومی سازمان ها برشمرد و بیان داشت: نتیجه حرکت درست در این مسیر انعکاس تصویر صحیح از نظام اسلامی به جهانیان است که نقطه مقابل هدف و خواست دشمنان می باشد و از این امر می توان به عنوان حرکت جهادی در شرایط سخت کنونی که رسالت بسیار سنگینی است، یاد کرد.

سردار میرحیدری افزود: امروز می توان به نوعی نیروی انتظامی را خط مقدم مقابله با تهدیدات دشمن در نظر گرفت که موفقیت در مقابله با این تهدیدات نیازمند پشتیبانی و تعامل همه سازمان های ذیربط در این زمینه با نیروی انتظامی است.

فرماندهی انتظامی استان در پایان از مدیران روابط عمومی سازمان های دولتی خواست تا در این مسیر بیش از پیش یاریگر نیروی انتظامی باشند.

گفتنی است در پایان این جلسه از تنی چند از مدیران روابط عمومی سازمان های دولتی که تا کنون تعامل خوبی با نیروی انتظامی داشتند، با اهداء لوح، تقدیر شد و از روابط عمومی دادگستری کل استان نیز توسط فرماندهی انتظامی استان تجلیل بعمل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه