English

تحویل ۲۱ مدرسه به آموزش و پرورش کرمانشاه در آستانه سال جدید

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از اضافه شدن 114 کلاس درس جدید به مجموعه کلاس‌های درس مدارس کرمانشاه با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

تحویل 21 مدرسه به آموزش و پرورش کرمانشاه در آستانه سال جدید
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مرزبان نظری با بیان اینکه مهر ماه امسال 21 مدرسه در استان کرمانشاه تحویل آموزش و پرورش خواهد شد، گفت: این مدارس 114 کلاس درس دارند و برای ساخت آنها 35 میلیارد تومان هزینه شده است.

نظری اضافه کرد: بیشتر این مدارس مربوط به شهرستان کرمانشاه هستند، هرچند در اغلب شهرستان ها مدارس افتتاحی داریم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه ادامه داد: در آستانه مهر ماه همچنین مبلغ هشت میلیارد تومان به خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز مدارس استان تخصیص داده شده است.

وی در ادامه اشاره ای هم به ورود خوب خیرین استان در حوزه مدرسه سازی داشت و گفت: سال تحصیلی گذشته خیرین مدرسه ساز کرمانشاه ۵۰ میلیارد تومان برای  احداث، بازسازی و تجهیز مدارس استان هزینه کردند. 

نظری با اشاره به جایگاه ویژه خیرین مدرسه ساز استان در کشور، گفت: امیدواریم امسال نیز شاهد کمک های قابل توجه خیرین مدرسه ساز در استان باشیم.

نظری یک خبر خوب هم برای خیرین مدرسه ساز داشت و گفت: خیرین می‌توانند با پرداخت 30 درصد از هزینه‌های ساخت یک مدرسه آن را به نام خود و یا هر نام دیگری که تمایل داشته باشند، نامگذاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه