English

آیدا فاروقی:

پیش بینی وزش باد شدید در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: افزایش چشمگیر دمای هوا در خراسان رضوی طی روز جمعه این هفته را خواهیم داشت و بیشنیه دمای هوای امروز مشهد ۳۴ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.

پیش بینی وزش باد شدید در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: وزش باد شدید در خراسان رضوی به همراه با گرد و خاک و احتمال آسیب به سازه‌های موقت از روز جمعه،  در مناطق مختلف استان به وقوع می پیوندد.

آیدا فاروقی در ادامه این خبر اضافه کرد: شدت وزش باد همراه با گرد و غبار و کاهش میدان در استان خراسان رضوی به ویژه در مناطق باد خیز در هفته آینده نیز ادامه دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: روز شنبه آینده و با پیش بینی افزایش ابر در مناطق کوهستانی و ارتفاعات استان خراسان رضوی رگبار همراه با رعد و برق را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: افزایش چشمگیر دمای هوا در خراسان رضوی طی روز جمعه این هفته خواهیم داشت و بیشنیه دمای هوای امروز مشهد ۳۴ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که تا روز جمعه به حدود ۴۰ درجه خواهد رسید و از روز شنبه آینده به میزان چند درجه کاهش خواهد یافت.

فاروقی در خاتمه خاطر نشان کرد: فریمان با کمینه دمای هوای ۱۲ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۷ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه