English

همزمان با هفته دولت؛

بهره برداری از چند پروژه ی آبرسانی در رودان

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: همزمان با هفته دولت، چند پروژه ی آبرسانی در شهرستان رودان به ارزش ۲۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بهره برداری از چند پروژه ی آبرسانی در رودان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، جواد منصوری معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در مراسم بهره برداری از پروژه های آبرسانی شهرستان رودان که با حضور مدرس معاون امور عمرانی استانداری برگزار شد، بیان کرد: در این روز  از هفته دولت دو پروژه آبرسانی برای تامین آب شهرستان رودان به بهره برداری رسید. 

وی در تشریح پروژه تامین آب روستاهای برنطین، جم انبه و مجتمع جغین شمالی گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در قالب حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه و ۳۰۰ متر خط انتقال اجرا و تکمیل شده است.

به گفته منصوری، با بهره برداری از این پروژه، جمعیتی بالغ بر چهار هزار و ۸۰۰ خانوار از آب آشامیدنی پایدار بهره مند شدند.

وی همچنین به افتتاح پروژه آبرسانی به روستاهای برزرد و سیاه مغان اشاره کرد و افزود: برای آبرسانی به این روستاها یک حلقه چاه حفر و تجهیز، هشت کیلومتر خط انتقال و یک باب مخزن ۵۰ متر مکعبی احداث شده است.

معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفا، اعتبار هزینه شده برای این پروژه را ۱۱ میلیارد ریال عنوان کرد که مخزن آن با مشارکت خیر و شبکه داخلی به طول یک کیلومتر توسط سپاه احداث شده است.

به گفته منصوری، با بهره برداری از این پروژه جمعیتی بالغ بر ۴۸ خانوار از نعمت آب پایدار بهره مند شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه