English

مدیرکل انتقال خون استان مازندران اعلام کرد:

رشد۳۵ درصدی اهدای خون در مازندران

مدیرکل انتقال خون استان مازندران گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورا یک هزار و 79 واحد خون در سطح استان جمع آوری شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 35 درصد رشد داشته است.

رشد35 درصدی اهدای خون در مازندران

به گزارش برگزاری موج مازندران، دکتر ذوالفقار تقوی در جلسه هم اندیشی با رؤسای مراکز اهدای خون استان با قدردانی از زحمات کارکنان انتقال خون به ویژه در ایام تاسوعا و عاشورا، اظهار داشت: طی این دو روز یک هزار و 79 واحد خون در سطح استان جمع آوری شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 35 درصد رشد داشته است.

وی همه این موفقیت ها را حاصل تلاش و همت جمعی کارکنان انتقال خون مازندران برشمرد و ادامه داد: از همه مسئولین بخش ها، روسای پایگاهها و کارکنان خدوم  انتقال خون تشکر ویژه دارم.

در ادامه هر یک از رؤسای پایگاهها ضمن ارائه خلاصه ای از فعالیت های پایگاه مربوطه به بیان چالش ها و مشکلات پیش رو پرداخته و در جهت بهبود روند کیفی و کمی فعالیت ها و فرآیندهای انتقال خون پیشنهادات و دیدگاههای مورد نظر خود را مطرح کردند.

به گزارش موج مازندان، مقرر شد جلسات هم اندیشی مدیرکل یا رؤسای پایگاههای استان مازندران با هدف تبادل ایده ها و ارائه راهکارهای مناسب در جهت حل مشکلات و ارتقاء بیش از پیش فرهنگ اهدای خون در استان به صورت فصلی برگزار گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه