English

محمدرضا هاشمی:

آغاز ممنوعیت تردد در مبادی ورودی مشهد

فرماندار مشهد عنوان کرد: هدف اصلی از اعمال محدودیت‌های یاد شده، جلوگیری از همه گیری ویروس منحوس کرونا در مشهد و سایر شهرستان‌های خراسان رضوی است.

آغاز ممنوعیت تردد در مبادی ورودی مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد اعلام کرد:اعمال ممنوعیت تردد در مبادی ورودی مشهد از عصر امروز.

هاشمی در ادامه این خبر افزود: با تصمیم ستاد مقابله با کرونای شهرستان مشهد، از عصر امروز -یکشنبه- ۲۴مرداد ماه تا روز شنبه ۳۰مرداد ماه ورود و خروج خودرو‌ها به مبدا و مقصد مشهد با اعمال ممنوعیت و محدودیت همراه خواهد بود.

فرماندار مشهد اعلام کرد: بر این اساس خروج خودرو‌های دارای پلاک بومی از مشهد و ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی به این شهر ممنوع خواهد بود و این محدودیت‌ها با استقرار نیرو‌های انتظامی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان از عصر امروز به اجرا گذاشته می‌شود.

 هاشمی همچنین افزود: نیرو‌های انتظامی در مبادی ورودی و خروجی مشهد مستقر خواهند شد و از تردد‌های غیرمجاز ممانعت خواهند کرد که البته این محدودیت‌ها شامل ورود خودرو‌های با پلاک بومی به مشهد و خروج خودرو‌های با پلاک غیربومی از این شهرستان نمی‌شود.

 فرماندار مشهد اظهار کرد: با تشکر از همکاری مردم شهرستان در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در روز‌های اخیر، هدف اصلی از اعمال محدودیت‌های یاد شده، جلوگیری از همه گیری ویروس منحوس کرونا در مشهد و سایر شهرستان‌های خراسان رضوی است تا در نهایت سلامت مردم در برابر این ویروس مهلک تامین شود.

 وی در ادامه با قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر درمانی مشهد تصریح کرد: اعمال محدودیت‌های تردد در مبادی ورودی و خروجی کلانشهر مشهد علاوه بر اینکه موجب قطع موثر زنجیره شیوع ویروس کرونا در این شهر خواهد شد.

هاشمی در خاتمه خاطر نشان کرد: قطع موثر زنجیره شیوع ویروس کرونا کمک شایان توجهی به کادر زحمت کش درمان می‌کند تا این عزیزان نیز بتوانند به بهترین نحو با همکاری مردم از گسترش و شیوع کرونا در مشهد جلوگیری کرده و به همشهریان نیازمند، خدمات شایسته بهداشتی و درمانی ارائه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه