English

محمدرضا هاشمی:

انتخابات دارای چهار رکن مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت است

فرماندار مشهد بیان کرد: دو اولویت مهم ما در فرمانداری مشهد برای انتخابات پیش رو در ۲۸ خردادماه امسال، حفظ امنیت و تامین بهداشت و سلامت رای‌دهندگان و برگزارکننده انتخابات می باشد.

انتخابات دارای چهار رکن مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد اعلام کرد: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا دارای چهار رکن مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت است که با توجه به همه گیری کرونا و خطرات ناشی از آن، اقدامات ویژه‌ای توسط عوامل اجرایی انتخابات در مشهد در نظر گرفته شده است.

محمد رضا هاشمی در ادامه افزود: افزایش تعداد شعب اخذ رای و پیش بینی برپایی شعب رای در مکان‌ها و محوطه‌های باز مانند مدارس، دانشگاه ها، سالن‌های ورزشی و مساجد دارای محوطه و سقف بلند، از اقدامات فرمانداری برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در روز برگزاری انتخابات است.

فرماندار مشهد تصریح کرد: برای شعب سیار رای گیری انتخابات در مشهد نیز پیش بینی شده که چندین دستگاه اتوبوس با برداشتن صندلی ها، آماده سازی شود و علاوه بر این مقادیر مورد نیاز ماسک و مواد ضدعفونی برای استفاده در شعب اخذ رای مشهد تهیه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه