English

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کبودراهنگ

تخت خالی برای پذیرش بیمار جدید کرونایی نداریم/استفاده از ماسک کمتر از ۳۵ درصد است

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کبودراهنگ با اشاره به آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان عنوان کرد: از افزایش بیماران کرونایی خبر داد و گفت: در حال حاضر در سطح شهرستان وارد خیز پنج شده‌ایم و ۵۳ بیمار کرونایی در بیمارستان امام رضا (ع) بستری هستند.

تخت خالی برای پذیرش بیمار جدید کرونایی نداریم/استفاده از ماسک کمتر از 35 درصد است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علی احمدی رئیس شبکه بهداشت شهرستان کبودراهنگ با اشاره به آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان عنوان کرد: از افزایش بیماران کرونایی خبر داد و گفت: در حال حاضر در سطح شهرستان وارد خیز پنج شده‌ایم و ۵۳ بیمار کرونایی در بیمارستان امام رضا (ع) بستری هستند.

وی افزود: همه تخت‌های بیمارستان امام رضا( ع) پر هستند و تخت خالی برای پذیرش بیمار نداریم، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در این شهرستان به کمتر از ۳۵ درصد رسیده است.

علی احمدی از افزایش همه‌گیری کرونا در شهرستان کبودراهنگ ابراز نگرانی کرد و افزود: در حال حاضر ۱۳ نفر از بیماران کرونایی در قسمت  مراقبت ویژه کرونایی بستری هستند که این تعداد نسبت به ماه‌ها و هفته‌های گذشته نگران کننده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۱۱ هزار و ۵۵۴ نفر در سطح شهرستان تست کرونا داده‌اند که از این تعداد ۴۲۹۳ نفر از آنها کرونا مثبت بوده اند و ۱۱۸۰بستری شده اند و ۳۱۶ نفر نیز به صورت سرپایی و استراحت در خانه ارجاع داه شده‌اند و تست ۷۹۳۳ نفر نیز منفی بوده است.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۴۹ بیمار کرونایی در بیمارستان امام رضا (ع) جان خود را از دست داده‌اند.

احمدی از  ابتلا به کرونا و بستری شدن کودکان دارای بیماری زمینه‌ای در کبودراهنگ خبر داد و از مردم شهرستان خواست از حضور در تجمعات، مجالس عزاداری و مکان‌های پرتردد خودداری کنند.

وی از راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون در پایگاه نوژه نیز خبر داد و گفت:  بیش از ۱۹ هزار دُز واکسن در سطح  شهرستان تزریق شده و در حال حاضر بیش از ۵ هزار دز واکسن موجود است در کل حدود ۳۸درصد از گروه‌های سنی و بیش از ۱۷ درصد جمعیت شهرستان واکسینه شده‌اند که متاسفانه قابل قبول نیست.

احمدی تأکید کرد: در شهرستان کبودراهنگ بیش از۶۵ درصد مبتلایان در دورهمی‌های خانوادگی به این بیماری مبتلا می‌شوند که بنابراین از همه مردم تقاضا داریم در دورهمی‌های خانوادگی و مراسم‌های پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه