English

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

پروژه های توسعه فرودگاهی کرمان افتتاح شد

پروژه‌های توسعه فرودگاه‌های کرمان به ارزش کلی سه هزار و ۳۲۸ میلیارد ریال با حضور وزیر راه و شهرسازی ، استاندار کرمان و سایر مسئولان در فرودگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان افتتاح شد.

پروژه های توسعه فرودگاهی کرمان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری موج کرمان، علی زینی وند، استاندار کرمان در آیین افتتاح طرح توسعه فرودگاه های کرمان با حضور وزیر راه و شهرسازی افزود: بزرگراه سیرجان به بندرعباسِ، راه بم-دهبکری –جیرفت-بندرعباس، آزادراه های سیرجان بندرعباس راه های استراتژیک کشور خواهند بود. ما محدودیت‌ها را می‌دانیم و شما پول خوبی گذاشتید و از ظرفیت های قانونی باید استفاده کرد.

زینی وند بر لزوم تکمیل و شروع بکار پروژه ریل جیرفت تاکید و خاطر نشان کرد :  راه آهن مطالبه مردم استان است و لزوم اقدامات ویژه ای در این زمینه احساس می شود ؛  مسیر جیرفت به سمت جاسک از شریان های حیاتی است و ریل راه آهن از زرند به بافق باید وضعیت بهتری یابد و استان ظرفیت این موارد در استفاده از بودجه را دارد و نمایندگان نیز حمایت کنند که با توجه وزیر راه و شهرسازی اقداماتی انجام شود.

استاندار کرمان اضافه کرد: فرودگاه جیرفت فرودگاه مهمی برای بحث ترابری و صادرات  محصولات کشاورزی است اقداماتی شده اما نیازمند است حتما باید پروازهای بین المللی این فرودگاه نیز برقرار شود.

وی با بیان نقایض و کمبودهای فرودگاههای استان افزود :فرودگاه جیرفت دیوار حفاظتی ندارد و دیوار حفاظتی فرودگاه بم نیز ناقص می باشد ؛ دیگر فرودگاه ها هم نیاز به توجه دارند. فرودگاه جیرقت به دلیل واقع شدن در منطقه ای که کشاورزی است نیاز به تاسیسات ویژه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه