English

تنگه هرمز مواج است/شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: شناورهای سبک و صیادی تا حد امکان از ترددهای دریایی در این ساعات خودداری کنند.

تنگه هرمز مواج است/شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: طی امروز سه شنبه دوم دی ماه، کماکان تحت تاثیر زبانه های سامانه پرفشار، در مناطق شرقی و مرکزی استان همچنین تنگه ی هرمز وزش بادهای شمال شرقی پیش بینی می شود که سبب متلاطم شدن دریا در محدوده ی تنگه ی هرمز، به ویژه در نیمه ی ابتدایی روز می شود. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بیشینه سرعت باد تا 40 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از 1 متر خواهد رسید.

عارفی تشریح کرد: توصیه می شود تمهیدات لازم در بنادر مرکزی استان صورت پذیرد و شناورهای سبک و صیادی تا حد امکان از تردد‌های دریایی در این ساعات خودداری کنند.

وی خبر داد: ساعات بعد از ظهر از میزان سرعت وزش باد موقتا کاسته خواهد شد و از اواخر شب و همچنین صبح چهارشنبه، سوم دی ماه، مجددا تکرارهمین شرایط جوی با شدت کمتر پیش بینی می شود. 

وی گفت: امروز در بخش های مرکزی خلیج فارس نیز وزش بادهای شمال غربی پدیده غالب خواهد بود و در سایر نقاط استان شرایط جوی آرامی پیش بینی می شود. 

لازم به ذکر است؛ از ظهر چهارشنبه تا صبح جمعه دریا آرام و شرایط جهت ترددهای دریایی مساعد خواهد بود.

عارفی در پایان اضافه کرد: از نظر دمایی طی این مدت کاهش نسبی دمای کمینه پیش بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه