English

هرمزگان بارانی می شود

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: با تاثیر یک موج بارشی ، از ساعات بعداز ظهر در برخی نقاط غربی استان رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و از ساعات شب در مناطق مرکزی و شرقی استان و همچنین در تنگه ی هرمز شرایط بارشی مهیا خواهد شد.

هرمزگان بارانی می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: طی امروز، از ساعات بعدازظهر در سطح استان افزایش ابر  و در مناطق دریایی افزایش سرعت وزش باد خواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با تاثیر یک موج بارشی ، از ساعات بعداز ظهر در برخی نقاط غربی استان رگبار پراکنده باران و رعد وبرق  و از ساعات شب در مناطق مرکزی و شرقی استان  و  همچنین  در تنگه ی هرمز شرایط بارشی مهیا خواهد شد.

عارفی اذعان کرد: بارش های این موج طی روز یکشنبه در همین مناطق پیش بینی می شود ، احتمال تقویت این سامانه در نقاطی از تنگه هرمز دور از انتظار نخواهد بود.

وی عنوان کرد: طی امروز شرایط تردد های دریایی در تنگه هرمز و دریای عمان مساعد خواهد بود، از ساعات بعدازظهر در جزایر غربی استان (کیش و لاوان) تا غرب تنگه ی هرمز افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی - جنوب غربی پیش بینی می شود که سبب مواج شدن دریا خواهد شد.

وی گفت: سرعت باد در مناطق فراساحل جزایر کیش و لاوان، گاهی تا محدوده ی 40 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود، بنابراین توصیه می شود شناورهای سبک از ترددهای دریایی در ساعات بعدازظهر و شب خودداری نمایند و  تردد کشتی های تجاری به سمت مناطق غربی با احتیاط صورت پذیرد.

وی با اشاره به اینکه روز دوشنبه با تضعیف سامانه ی کم فشار بارشی و تاثیر سامانه ی پرفشار، افزایش سرعت وزش باد شمال شرقی در مناطق شرقی و مرکزی استان و تنگه ی هرمز پیش بینی می شود، اضافه کرد: از لحاظ دمایی، فردا در غالب نقاط استان، از جمله مناطق غربی استان کاهش نسبی دمای کمینه پیش بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه