English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری باند ۳ نفره سارقان منزل در اصفهان / اعتراف به ۱۰ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان منزل در اصفهان و اعتراف آنها به 10 فقره سرقت خبر داد.

دستگیری باند 3 نفره سارقان منزل در اصفهان / اعتراف به 10 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در شهر اصفهان ماموران آگاهی هویت فردی که در این سرقت دست داشت را به دست آورده و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با اعترافات متهم 2 همدست دیگر وی نیز طی یک عملیات منسجم در مخفیگاه های خود دستگیر و در بازرسی از منزل یکی از متهمان مقادیر زیادی طلا ، بدلیجات ، ساعت های مچی مردانه وزنانه ، 2دستگاه لپ تاپ و دوربین عکاسی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به کشف 2 جلد دسته چک از منزل متهم ، اظهار داشت: با استعلامات انجام گرفته مشخص شد دسته چک ها از منزلی در استان خراسان رضوی به سرقت رفته است در این خصوص تصاویر اموال مسروقه مکشوفه به پلیس آگاهی این استان ارسال و تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه متهمان غیربومی و دارای سوابق متعدد کیفری هستند اظهار داشت: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به 10 فقره سرقت منزل در اصفهان و خراسان رضوی اقرار کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • قفل ضد دیلم و حفاظ ضد دیلم

    برای پیشگیری از سرقت یادتون باشه که:

    1- سارقین روح نیستند که از دیوار عبور کنند
    2- درب، بالکن، پاسیو و پنجره ها، معابری هستند که سارقین استفاده میکنند
    3- اگر اموال ارزشمند قابل حمل دارید و مجردی یا با خانواده زندگی میکنید و نگران مشکلات ناشی از ورود سارقین خشن که حتی در حضور صاحبخانه هم وارد میشوند هستید، حتما قفل ضد دیلـم نصب کنید، حتی روی دربهایی که تحت عنوان ضد سرقت معرفی میشوند چون:

    الف- سارقین فقط قفلهای درب و حفاظ را باز یا تخریب میکنند و جنس درب براشون مهم‌ نیست.

    ب- درب باید فقط قفل ضد دیلـم داشته باشه که حتی کلید ساز هم نتونه با شاه کلید، مته، پیچگوشتی، انبرقفلی و دیلم باز یا تخریبش کنه.

    ج- مقابل بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها هم حفاظ ضد دیلم نصب کنید که تخریب از جای جوش و اتصالات با انبر قفلی و دیلم امکان نداشته باشه.

    د- سارقینی هم هستند که تحت عنوان مامور پلیس، آب، برق، گاز و ... درو براشون باز میکنید که در این مورد خاص، گاوصندوق ضد دیلم بخرید که مجهز به قفل ضد زورگیری باشه تا نه بتونن از داخل گاوصندوق سرقت کنند و نه خودتونو اذیت کنند.

    www.secupro.ir

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه