English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تاکید کرد:

تصویب قوانین ترویج خدمات داوطلبانه در کشور

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان بر تصویب قوانین ترویج خدمات داوطلبانه در راستای بهبود و ارتقاء خدمت رسانی به هموطنان نیازمند و آسیب دیده تاکید کرد.

 تصویب قوانین ترویج خدمات داوطلبانه در کشور

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی محمدهاشمی در دیدار با رئیس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان گفت: از ظرفیت های مجلس شورای اسلامی در تصویب قوانین و مقررات ترویج خدمات داوطلبانه با هدف گذاری بهبود و ارتقاء خدمت رسانی به هموطنان نیازمند و آسیب دیده باید بهره مند شد.

وی با ارایه گزارشی از ماموریت ها و خدمات جمعیت هلال احمر در حوزه های مختلف امداد و نجات ، جوانان ، داوطلبان ، بهداشت ، درمان و توانبخشی و آموزش همگانی گفت: در طول چهار ماه گذشته در 785 مورد عملیات امداد و نجات توسط نجاتگران این جمعیت به مردم ارایه خدمت شده است و این در حالی است که میانگین زمان حضور عوامل امدادی هلال احمر در صحنه حادثه 10 دقیقه و 31 ثانیه می باشد.

این مقام مسئول با اشاره به ارزش اقتصادی ده میلیارد تومانی خدمات داوطلبانه هلال احمر استان در سال گذشته بیان کرد:این امر برای اولین بار در کشور توسط استان اصفهان احصا شده است.

محمد هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود در دیدار با نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان افزود: چنانچه جمعیت هلال احمر از محل اعتبارات استانی یاری شود کیفیت خدمات انجام شده به مردم ارتقا خواهد یافت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان بر بهره مندی از ظرفیت مجلس شورای اسلامی در تصویب قوانین و مقررات ترویج خدمات داوطلبانه با هدف گذاری بهبود و ارتقاء خدمت رسانی به هموطنان نیازمند و آسیب دیده تاکید کرد.

هلال  احمر اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه