English

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد

برگزاری ۱۰۴۵ دوره آموزشی توسط هلال احمر در اصفهان

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان اصفهان از برگزاری 1045 دوره آموزشی توسط هلال احمر درشش ماهه نخست امسال در اصفهان خبر داد.

برگزاری 1045 دوره آموزشی توسط هلال احمر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، جلالیان با اشاره به این که در این بازه زمانی شش ماهه، در مجموع یک هزار و 45 دوره آموزشی توسط جمعیت هلال احمر برگزار شده است که در آنها 22 هزار و 311  نفر شرکت داشته اند، گفت: مردم می توانند با مراجعه به شعب و مراکز جمعیت هلال احمر در سراسر استان در دوره های آموزشی جمعیت هلال احمر شرکت نمایند.

وی ادامه داد: بیش از 24 هزار نفر در دوره های آموزشی مختلف این جمعیت در شش ماهه نخست امسال شرکت کرده و آموزش های لازم را فراگرفتند.

جلالیان با بیان این که در این مدت 694 دوره آموزش امداد و کمک های اولیه 22 ساعته حضوری و نیمه حضوری برگزار و بیش از 14 هزار و 690 نفر در این دوره ها آموزش دیده اند ، تصریح کرد: همچنین بیش از دو هزار و 440 نفر در 101 دوره آموزش حضوری و غیر حضوری آمادگی در برابر مخاطرات شرکت کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در این مدت پنج هزار و 176 نفر نیز با حضور در 250 دوره آموزشی ، مباحث مهارت های پایه داوطلبی ۴۰ ساعته را فراگرفته اند.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان خاطرنشان ساخت: در حوزه معاونت آموزش و پژوهش علاوه بر آموزش های همگانی کمک های اولیه ، دوره تخصصی امداد و نجات نیز برگزار می شود که در شش ماهه نخست سال جاری 70 دوره تخصصی پایه و مقدماتی امداد و نجات برگزار شده که در مجموع بیش از دو هزار و 100 نفر از امدادگران و نجاتگران از محتوای علمی و عملیاتی دوره های مذکور بهره مند شده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه