English

رئیس پلیس‌راه کرمانشاه:

رانندگان از ترددهای غیرضروری در محور اورامانات خودداری کنند

سرهنگ محمد حیدری گفت: تردد در محورهای اورامانات با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و رانندگان درصورتی‌که قصد سفر به این منطقه را دارند، باید حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند.

رانندگان از ترددهای غیرضروری در محور اورامانات خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه اظهار داشت: بارش برف در سه‌راهی شهدای منطقه اورامانات موجب شده تردد بدون زنجیر چرخ به سمت سروآباد مقدور نباشد.

وی بابیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی بارش‌ها در ساعات آتی خصوصاً در مناطق کوهستانی و گردنه‌ها افزایش می‌یابد، به رانندگان توصیه کرد از ترددهای غیرضروری اجتناب کنند.

حیدری تصریح کرد: درصورتی‌که شهروندان مجبور به سفر به مناطق اورامانات هستند قبل از سفر از کارایی سیستم‌های گرمایشی، برف‌پاک‌کن و روشنایی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

رئیس پلیس‌راه کرمانشاه ادامه داد: مورد دیگری که رانندگان حتماً به آن توجه داشتند باشند تنظیم باد لاستیک خودرو است، چراکه لاستیکی که بادش تنظیم باشد بهترین و مناسب‌ترین چسبندگی را با جاده خواهد داشت و از سرخوردن جلوگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: در زمان لغزندگی جاده باید از گردش و انحراف ناگهانی و کم‌وزیاد کردن فشار بر روی پدال گاز و رانندگی با سرعت‌بالا و سبقت گرفتن و تغییر ناگهانی دنده از سبک به سنگین در سرعت‌بالا خودداری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه