English

تودیع و معارفه شهردار فردیس

جلسه معارفه محمد خسروزاده شهردارجدید فردیس و تودیع منوچهرغفاری شهردار سابق، برگزار شد.

تودیع و معارفه شهردار فردیس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، امام جمعه فردیس ضمن تشکر از خدمات و فعالیتهای شهردار سابق فردیس عنوان کرد: همه ما شاهد خدمات و فعالیتهای منوچهر غفاری درطول دوره فعالیتش به عنوان شهردار فردیس بوده ایم.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ایمانی با اشاره به شایعات موجود در رابطه با شهردار سابق فردیس گفت: استعفای منوچهرغفاری ارتباطی به بیماری و شایعات دیگر ندارد و همه دلیل استعفای ایشان را میدانند.

در ادامه شهردار سابق فردیس نیز به شرح عملکرد 2 ساله خود در شهرداری فردیس پرداخت.

منوچهر غفاری شهردار سابق فردیس گفت: روزی که شهرداری فردیس را تحویل گرفتیم، حتی نرم افزار و سامانه کاری نداشتیم و شهری بدون ساختمان شورای شهر و شهرداری تحویل گرفتیم.

دود اختلاف نظرها در چشم مردم فردیس

وی همچنین با انتقاد ازعملکرد برخی اعضای شورا گفت: متاسفانه به علت تعامل نداشتن برخی دوستان باعث شد شهرداری فردیس به مدت 9 ماه هیچگونه مزایده و مناقصه ای نداشته باشد، که در نهایت دود آن به چشم شهروندان فردیس رفت.

وی افزود: ساخت اولین پیاده راه استان البرز، ساماندهی اصولی دست فروشان، جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، ساخت ساختمان شهرداری ، مناطق و شورا در فردیس، از مهمترین برنامه هایی بود که به لطف همکارانم موفق به انجام آن ها شدیم.

گفتنی است، منوچهر غفاری دوسال با رأی اعضای شورای شهر فردیس به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد، که پس از برخی اختلاف نظر با سه نفر از اعضای شورای شهر( که یک نفر از آنها به اتهام دریافت رشوه بازداشت شد) استعفای خود را تقدیم شورا کرد .

محمد خسروزاده دومین شهردارشهر فردیس پس انتزاع این شهر از کرج است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه