English

ظهر امروز؛

پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی به کار خود پایان داد

پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی ظهر امروز به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری موج قم، مراسم اختتامیه پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ظهر امروز در مرکز همایش‌های غدیر برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌الرضا تیموری مسئول پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نمایشگاه پرداخت و مطرح کرد: در پنجمین نمایشگاه دفتر تبلیغات اسلامی 25 غرفه در قالب غرفه‌های مربوط به معاونت‌ها، پژوهشگاه، شعب و مراکز برپا شده و آخرین محصولات پژوهشی و فناوری مورد بازدید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الله مریجی معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی  و رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) به آسیب‌‌شناسی اجتماعی و جامعه شناختی حوزه پژوهش پرداخت و اظهار کرد: هزینه مقابله با آسیب اجتماعی استفاده از مواد مخدر، سه هزار برابر هزینه پژوهش در کشور است درحالی‌که این آسیب‌ها به نبود فعالیت‌ها و عملکردهای ریشه‌ای باز می‌گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی ذوعلم معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش نیز طی سخنانی بر لزوم تحقق شعار وحدت حوزه و دانشگاه تاکید کرد و گفت: ما شاهد یک تعارض درونی ناآشکار اما تاثیرگذار در نظام درسی و آموزش و پرورش هستیم چراکه از دو منبع علمی حوزه و دانشگاه آموزه‌های متفاوتی به کتب درسی و در نهایت به دانش‌آموزان می‌رسد و زمانی که وحدت حوزه و دانشگاه رقم زده شود این مشکل رفع خواهد شد.

در پایان این مراسم با حضور بهرام سرمست استاندار قم و حجت‌الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از دست‌اندرکاران پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و همچنین فعالان و برگزارکنندگان برنامه‌های هفته پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی تجلیل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه