English

اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

خروج سامانه بارشی از هرمزگان

امروز پنجشنبه (28 آذر) در برخی نقاط شرق، شمالی و خفیف تر در برخی نقاط مرکزی هرمزگان بارش پراکنده باران پیش بینی می شود و از ساعات شب شاهد خروج کامل سامانه بارشی از استان خواهیم بود.

خروج سامانه بارشی از  هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، امروز پنجشنبه (28 آذر) در برخی نقاط شرق، شمالی و خفیف تر در برخی نقاط مرکزی بارش پراکنده باران پیش بینی می شود و از ساعات شب شاهد خروج کامل سامانه بارشی خواهیم بود.

گفتنی است؛ وضعیت تردد های دریایی تا ساعات بعدازظهر در محدوده  تنگه هرمز و دریای عمان  مساعد است، طی امروز خلیج فارس و مناطق غربی و جنوبی جزایر کیش و لاوان نسبتا مواج است.

بنابر گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان، از ساعات شب با خروج موج کم فشار بارشی و تاثیر زبانه های سامانه پر فشار در مناطق شرقی و مرکزی استان و همچنین در تنگه هرمز، وزش باد نسبتا شدید شمال شرقی پیش بینی می شود.

شایان ذکر است؛ تنگه هرمز از ساعات شب تا ظهر روز جمعه (29 آذر)  نسبتا مواج خواهد بود، با توجه به مواج شدن تنگه هرمز احتمال اختلال در تردد های دریایی در ساعات صبح تا ظهر جمعه پیش بینی می شود که توصیه می شود تمهیدات لازم  در بنادر مرکز ی و شرقی استان صورت پذیرد.

طبق پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان، از لحاظ دمایی به تدریج با کاهش ابرناکی، شاهد کاهش محسوس دمای کمینه در اکثر نقاط استان تا اوایل هفته آینده خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه