English

رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان خمینی شهرتاکید کرد:

آگاهی مردم به نقش سامانه سیب در بحث سلامت

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمینیشهر از فعالیت سامانه سیب و اختصاص 70درصدی بودجه خبر داد.

 آگاهی مردم به نقش سامانه سیب در بحث سلامت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گلزاری در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص بیماری آنفلوآنزا و اقداماتی که در شهرستان صورت گرفته است، اظهار کرد: ایمنی بیمار و بهبود ارائه خدمات بهداشت ودرمان و تکریم ارباب رجوع از جمله  کارهای مهم ودر راس امور  است.

وی ضمن بیان فواید تهیه اطلس جغرافیایی تهیه شده توسط فرماندار انقلابی شهرستان گفت: اطلس جغرافیایی کمک بسیاری به شبکه بهداشت ودرمان نموده است.

گلزاری از مطالعه و ارزیابی نیازهای مردم شهرستان خبرداد و عنوان کرد: مهم ترین شاخص آن سامانه‌ سیب و بودجه تخصیص یافته است که اکنون به 70درصد رسیده است.

وی از آگاهی مردم در بحث پیشگیری ابراز خشنودی کرد و افزود: با بهبود درمان و خدمات درمانی شهرستان و مهمتر از همه آگاهی سازی در بحث پیشگیری به اقتصاد مردم و هزینه های جانبی آن کمک می کنیم.

رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان تصریح کرد: در بحث بهداشت و درمان از سه ماخذ اطلاعاتی برای شهرستان استفاده کرده ایم؛  بررسی وضعیت فعلی شهرستان با رویکردهای بین المللی و مرحله دوم اجرای حیطه سلامت با همکاری ارگانها و بهداشت روان با همکاری کارگروه های متخصص با استفاده از نظرات و پیشنهادات مردم است.

خمینی شهر قطب گردشگری سلامت می شود

گلزاری ازقطب گردشگری سلامت شهرستان خبردادو گفت: به دلیل فضای سبز کافی و ارتقاءسلامت شهرستان خمینی شهر قطب گردشگری سلامت می شود.

رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان خمینی شهر در پایان از مراکز بهداشت فرسوده سخن گفت و خاطر نشان کرد: ده مرکزبهداشت در شهرستان حکم تخریب و 12 مرکز بهداشت نیاز به بازسازی دارد.

معاونت دارو و غذای شهرستان خمینی شهر در ادامه بیان کرد: خمینی شهر دارای52 داروخانه دولتی وخصوصی است و 16 مرکز ترک اعتیاد و15 واحد ورزشی و 80 واحد عطاری پروانه دارو 115 واحد فروش ارایشی بهداشتی است.

سعید ایروانی در حوزه غذا از 7 کارخانه بزرگ خبر داد داد وگفت: یازده کارگاه شناسایی ونظارت غذا در شهرستان  وجود دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه