English

موسی دادی زاده:

وسعت خرابی مدارس هرمزگان به حدی است که اعتبارات استانی کفاف نوسازی آن را نمی دهد

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان گفت: وسعت خرابی ها در برخی مدارس استان هرمزگان به حدی است که اعتبارات استانی پاسخگوی نوسازی آن ها نیست.

وسعت خرابی مدارس هرمزگان به حدی است که اعتبارات استانی کفاف نوسازی آن را نمی دهد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، موسی دادی زاده مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان، صبح امروز در آئین تکریم و معارفه سید فخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، گفت: وسعت خرابی‌ها در برخی مدارس استان هرمزگان به حدی است که اعتبارات استانی کفاف نوسازی آن را نمی دهد.

وی با بیان اینکه برای تأمین تجهیزات مدارس خیرساز با مشکل مواجه ایم، تصریح کرد: به دلیل عدم وجود ردیف اعتبارات در بودجه با مشکل در تجهیز و انشعابات آب و برق مدارس خیر ساز مواجه ایم، امیدوارم برای تجهیز چنین مدارسی چاره‌ای درست اندیشیده شود.

دادی زاده با اشاره به اینکه نباید مجبور شویم از رایانه، صندلی و دستگاه کپی مدارس دولتی بزنیم و به تجهیز مدارس دیگر بپردازیم، خاطرنشان کرد: از زمان حضور احمدی در نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان خدمات شایسته‌ای انجام‌شده و 100 مدرسه خیرساز شروع به ساخت کرده است.

وی با بیان اینکه سید فخرالدین هاشمی، از نیروهای خدوم آموزش‌وپرورش است که به‌خوبی شرایط و چارچوب کار کردن در این دستگاه را درک می‌کند، اظهار کرد: امیدوارم شاهد هماهنگی مناسبی بین نوسازی مدارس و آموزش‌وپرورش در هرمزگان به وجود آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه