English

معاون راهداری اردبیل خبر داد:

تسطیح ۹۲۵ کیلومتر راه در نقاط مختلف استان اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از تسطیح ۹۲۵ کیلومتر راه در نقاط مختلف استان اردبیل خبر داد.

تسطیح ۹۲۵ کیلومتر راه در نقاط مختلف استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی صبحی ، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان اصلاندوز تسطیح ۹۲۵ کیلومتر راه در نقاط مختلف استان اردبیل را یادآور شد و گفت: در قالب طرح ملی ابرار عملیات بهسازی،شن ریزی و آسفالت ۷۰ کیلومتر راه روستایی با تلاش راهداران دیار سبلان درحال اجراست.

او راه و حریم آن را به عنوان سرمایه ارزشمند ملی دانست و تصریح کرد: راهداران پرتلاش برای حفاظت و صیانت از این مهم باهمه توان تلاش کرده وبا متخلفین نیز به شدت برخورد می کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: ۴۴۱ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز در استان اردبیل شناسائی، توقف و قلع و قمع شد.

صبحی بیان کرد: از این میزان ۱۹۲ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسائی، به ۱۹۱ مورد توقف و اخطار ساخت صادر و ۶۰ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی در ۶ ماه گذشته قلع و قمع شده است.

او با قدردانی از حمایت های ارزنده دستگاه قضائی استان افزود: گشت های راهداری بطور مرتب در محورها حضور فعال دارند و در مدت یاد شده توانستند ۷۵۷ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسائی، برخورد و قلع و قمع کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل ارتقای ایمنی محورها و هوشمندسازی جاده ها را اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل دانست و گفت: در جهت اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز راهداران سخت کوش با همراهی کارشناسان مربوطه از پلیس راه و دفتر فنی استانداری اقدام به شناسایی، اصلاح،ایمن سازی و حذف نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه