English

آیت الله سید حسن عاملی:

شاهد انکار هویت برخی از جوانان در خاک ایران هستیم

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه وجود جوانانی در ایران که هویت ایرانی و اسلامی خود را انکار می‌کنند مایه ننگ است گفت: در حال حاضر فتنه‌های بزرگی از سوی دشمنان برای جوانان ایران اسلامی افتاده است و هم‌اکنون شاهد انکار هویت برخی از جوانان در خاک ایران هستیم.

 شاهد انکار هویت برخی از جوانان در خاک ایران هستیم

آیت الله سید حسن عاملی در حاشیه تجلیل از قاریان قرآن که در دفتر امام جمعه اردبیل برگزاری شد  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، در خصوص ترویج فرهنگ قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر دشمنان ایران اسلامی فتنه‌ها و هجمه‌های بزرگ و خطرناکی برای ما انجام می‌دهند که در مقابل آن جوانان و نوجوانان ما باید به قرآن کریم پناه ببرند و خود از خطرات دور نگه دارند.

وی با بیان اینکه وجود جوانانی در ایران که هویت ایرانی و اسلامی خود را انکار می‌کنند مایه ننگ است افزود: در حال حاضر فتنه‌های بزرگی از سوی دشمنان برای جوانان ایران اسلامی افتاده است و هم‌اکنون شاهد انکار هویت برخی از جوانان در خاک ایران هستیم.

 نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ورود دشمنان به حوزه های مختلف زندگی اجتماعی جوانان تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی با هجمه‌ها و فتنه‌های مختلف به آداب و رسوم، مراسمات، تعاملات اجتماعی، سیاست، تربیت و اعتقادات ما وارد شده‌اند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از جوانانی که در راستای ترویج فرهنگ قرآن فعالیت می‌کنند بیان کرد: بنده از جوانانی که در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآن کمال تشکر و قدردانی دارم.کارها و اقدامات آنان در این راستا بسیار ارزنده است.

وی با بیان اینکه اگر بنای فرهنگ و مدنیت کشور به خوبی ساخته شود اقتصاد و سیاست آن نیز به ‌خوبی رقم می‌خورد اظهار کرد: ما امروز به ترویج فرهنگ قرآن نیاز داریم و این امر به دست جوانان رقم می خورد چراکه اگر بنای فرهنگ و مدنیت کشور به خوبی ساخته شود اقتصاد و سیاست آن نیز به ‌خوبی رقم می‌خورد.

وی افزود: آرزوی ما این است که استان اردبیل به استانی قرآنی تبدیل شود در حال حاضر نیست وضعیت حافظان و قاریان قرآن کریم استان اردبیل در سطوح مختلف بسیار مناسب و مطلوب است اما باید بازم بیش از پیش تلاش کنیم تا به موفقیت‌های بزرگی دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه ما می توانیم تمامی محاورات خود را با استفاده از آیات محاوره‌ای قرآن کریم پیش ببریم گفت: باید با ایجاد موسسه های ترویجی قرآن این گنجینه را در سطح گسترده‌ای از کشور توسعه و ترویج دهیم و به همراه آن بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی نیست حل می‌شوند.

وی با بیان اینکه در مناطق محروم و کم برخوردار جمعیت زیادی از مردم زندگی می‌کنند اظهار داشت: با توجه به این که جمعیت زیادی از مردم در مناطق محروم و کم‌برخوردار زندگی میکنن باید برای ایجاد و راه‌اندازی هیئت‌های مذهبی و موسسات قرآنی در این مناطق تلاش کنیم و با افزایش این‌گونه موسسات آمار آسیب‌های اجتماعی نیز در جامعه به شدت پایین می‌آید.

 

تجلیل از قاریان قرانی اردبیل

تجلیل

تجلیل از قاریان قرآنی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه