English

مدیریت جهاد کشاورزی کوثر مطرح کرد؛

بکارگیری بیش از ۵۰ دستگاه کمباین و دروگر در عملیات برداشت گندم و جو

مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کوثر گفت: بیش از 50 دستگاه کمباین و دروگر عملیات برداشت گندم و جو شهرستان کوثر را انجام خواهند داد.

بکارگیری بیش از 50 دستگاه کمباین و دروگر در عملیات برداشت گندم و جو

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، خیبرعلی جلیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: با نزدیکی عملیات برداشت گندم و جو در شهرستان کوثر کلیه تمهیدات لازم برای برداشت موفقیت آمیز غلات اتخاذ شد.

وی افزود: ناوگان مکانیزه این شهرستان عملیات برداشت غلات را شامل 3 هزار و 500 هکتار گندم و جو آبی و بیش از 19 هزار و 500 هکتار گندم و جو دیم با موفقیت انجام می دهد.

مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کوثر بیان کرد: با توجه به اینکه مدیریت زمان در برداشت یکی از عوامل اصلی در کاهش ریزش محصول بوده ، لذا تأمین و استقرار بموقع ماشین های برداشت در کنار مزارع غلات از وظایف اصلی این مدیریت می باشد  که در همین راستا خوشبختانه برداشت غلات توسط  42 دستگاه انواع کمباین غلات و بیش از 8 دستگاه انواع دروگر بومی استان آمادگی لازم برای حضور فعال در برداشت غلات استان را کسب نمودند .

جلیلی با عنایت به اینکه تأمین بموقع سوخت مورد نیاز برای کمباین های برداشت با لحاظ تعداد زیاد کمباین های فعال و حجم بالای عملیات و همچنین گستردگی جغرافیایی سطح کشت غلات شهرستان  از اهمیت ویژه ای در انجام بموقع و موفق عملیات برداشت غلات برخوردار می باشد که خوشبختانه در این راستا مدیریت محترم شرکت پخش فرآورده های نفتی استان برای تأمین سوخت مورد نیاز کمباین های برداشت غلات در طول فصل برداشت آمادگی کامل خود را اعلام نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه