English

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان خبر داد

صدور مجوز اولیه تاسیس بیش از ۳۰ اقامتگاه بومگردی در اصفهان / ارائه ۵۰ طرح

معاون سرمایه گذاری و امور طرحهای اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: از مجموع 50 طرح ارائه شده بیش از 30 اقامتگاه بومگردی جدید در اصفهان صادر شد.

صدور مجوز اولیه تاسیس بیش از 30 اقامتگاه بومگردی در اصفهان / ارائه 50 طرح

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، درخشان بیان کرد: در مجموع 50 طرح ارائه شده در آخرین نشست کمیته فنی صدور مجوز اقامتگاه های بومگردی استان اصفهان، 37 طرح با اکثریت آراء اعضاء کمیته بومگردی استان به تصویب رسید.

وی در رابطه با مجوزهای صادر شده در این نشست عنوان کرد: از مجموع طرحهای ارائه شده در این نشست 5 طرح تاسیس  بومگردی در شهرستان اصفهان شامل: شهر اصفهان و روستاهای "براآن شمالی"، "حسن آباد" و "رامشه" تائید شد.

درخشان تصریح کرد: در این نشست همچنین اعضاء کمیته با صدور مجوز اولیه جهت تاسیس 4 اقامتگاه بومگردی در شهر نائین و روستاهای "اشین" و "نیستانک" از توابع این شهرستان موافقت کردند.

وی به سایر طرحهای مصوب در این نشست اشاره کرد و گفت: در هفتمین نشست کمیته فنی اقامتگاه های بومگردی استان، اعضاء نشست با صدور مجوز اولیه جهت تاسیس 2 اقامتگاه بومگردی در شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل در شمال استان، 1 اقامتگاه بومگردی در شهر "افوس" از توابع شهرستان بوئین و میاندشت در غرب استان، 1 اقامتگاه در شهرستان نطنز، 1 اقامتگاه در شهر دهاقان، 2 اقامتگاه در شهر خور از توابع شهرستان خوروبیابانک و 3 اقامتگاه بومگردی در شهر "باغبهادران" و روستاهای "زردخشونیه" و "ملک آباد" از توابع شهرستان لنجان موافقت کردند.

وی افزود: همچنین با تاسیس 2 اقامتگاه در روستاهای "سفتجان" و "نسار" از توابع شهرستان فریدن در غرب استان، 1 اقامتگاه در شهرستان خوانسار در شمال غرب استان، 3 اقامتگاه در روستاهای "حبیب آباد"، "تلک آباد" و شهر "زواره" از توابع شهرستان اردستان، 2 اقامتگاه بومگردی در روستاهای "نهضت آباد" و "حسین آباد" از توابع شهرستان نجف آباد در مرکز استان و 1 اقامتگاه بومگردی در روستای "وانشان" از توابع شهرستان گلپایگان در شمال غرب استان صادر شد.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان در ادامه به استقبال مردم محور شمال استان اصفهان از فعالیت در حوزه گردشگری خبر داد و گفت: در هفتمین نشست کمیته فنی تاسیس اقامتگاه بومگردی استان اصفهان 7 مجوز اولیه تاسیس 7 اقامتگاه در روستاهای "خنب" ، "اسحاق آباد" "وادقان" ، "ویدوج" و شهرهای کاشان و نیاسر صادر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه