English

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان خبر داد

صدور مجوز اولیه تاسیس ۸ مجموعه گردشگری جدید در استان اصفهان

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان از تصویب و صدور مجوز اولیه جهت تاسیس 8 مجموعه جدید گردشگری در استان اصفهان خبر داد.

صدور مجوز اولیه تاسیس 8 مجموعه گردشگری جدید در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حمید امینی با اشاره به صدور مجوز اولیه برای تاسیس 8 طرح جدید گردشگری در استان اصفهان گفت: این طرحها شامل تاسیس یک سفره خانه سنتی در محور تاریخی باغ گلدسته اصفهان و صدور مجوز اولیه تاسیس یک اقامتگاه سنتی در کاشان با انجام عملیات نجات بخشی در یکی دیگر از خانه های تاریخی شهر کاشان می باشد.

وی افزود: مجوز اولیه تاسیس یک هتل و یک هتل آپارتمان به ترتیب در شهرستانهای اصفهان و نطنز، مجوز اولیه تاسیس یک رستوران بین راهی در کیلومتر 7 جاده نائین به اردستان در محور شرق استان نیز صادر گردید.

امینی گفت: در این نشست مجوز اولیه تاسیس یک سفره خانه سنتی در شهر اصفهان و مجوز اولیه تاسیس یک کمپ گردشگری در شهر زواره از توابع اردستان صادر گردید.

معاون سرمایه گذاری  اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان اظهار داشت: در راستای بهره گیری از میراث ناملموس استان در حوزه گردشگری، مجوز اولیه تاسیس یک اکو کمپ گردشگری در کویر سنبک از توابع شهرستان آران و بیدگل در فهرست میراث ناملموس کشور به ثبت ملی رسیده نیز صادر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی