English

تجمع معلمان خوزستانی نسبت به اجرا نشدن مصوبه افزایش حقوق/شرایط محیط زیستی و حقوقی در خوزستان عادلانه نیست

جمعی از معلمان بازنشسته و مشغول به کار در خوزستان نسبت به اجرای مصوبه دولت در افزایش حقوق خود، مقابل اداره کل آموزش و پرور ش استان اعتراض کردند.

تجمع معلمان خوزستانی نسبت به اجرا نشدن مصوبه افزایش حقوق/شرایط محیط زیستی و حقوقی در خوزستان عادلانه نیست

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، بیش از 50 نفر از معلمان بازنشسته و شاغل خوزستان امروز سه شنبه(9مرداد) در اعتراض نسبت به آنچه پرداخت نشدن اضافه حقوق بر اساس مصوبه دولت عنوان کردند در مقابل ساختمان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در اهواز به نشانه اعتراض جمع شدند.

یکی از معلمان جوان با اعتراض به بی عدالتی که در این مورد انجام شده است، عنوان کرد: این شغل را براساس علاقمندی خود انتخاب کرده ام و هرگز از آن کناره گیری نمی کنم اما خواستار حق و حقوق خود هستم.

وی ادامه داد: در استان خوزستان شرایط کاری با توجه به مشکلات محیط زیستی دشوار و طاقت فرسا است.

به گفته معلمان معترض شعارهایی که از سوی مسئولان درباره اهمیت آموزش‌ و پرورش، اهمیت و منزلت شغل معلمی سرداده می‌شود، اجرا نمی‌شود و حقوق و مزایای در نظر گرفته شده برای آنها مطابق با فیش حقوقی جدید با افزایش تورم، وضعیت اقتصادی فعلی و افزایش سطح کیفی معیشت معلمان متناسب نیست.

محمد تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در خصوص تجمع اعتراضی امروز معلمان عنوان کرد:  معلمان خوزستانی در اهواز در اعتراض  نسبت به برخی مسائل حقوقی و احکام جدیدی که در سال جدید مصوب شد اعتراض و تجمع کردند.

وی گفت: هر گونه افزایش حقوق برای فرهنگیان و معلم ها بر اساس مصوبه دولت است و وزارت آموزش و پرورش بر اساس مصوبه دولت عمل می کند.

تقی زاده افزود: احکام جدید همکاران ما براساس امتیازات و چارچوب قانونی افزایش حقوق مصوب برای سال جاری و رتبه بندی ها صادر شده و افزایش ها هم بر همین اساس اعمال شده است.

براساس گزارش خبرگزاری موج خوزستان، در خوزستان 70هزار معلم تدریس یک میلیون و 50 هزار دانش آموز را برعهده دارند، که حدود 10 هزار فرهنگی با توجه به شرایط بد زیست محیطی در لیست انتقال به استان دیگر هستند و به شدت سازمان آموزش و پرورش خوزستان با کمبود نیرو مواجه است.

گفتنی است؛ قرار بود حقوق معلم ها امسال بین 17 تا 20 درصد افزایش یابد اما این افزایش حقوق اعمال نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه