English

حامد جولائی دردیدار بامدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان:

صدا و سیما می تواند نقش بسزایی را درتوسعه ورزش قهرمانی و همگانی ایفا نماید

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان در دیدار با مدیریت صدا و سیمای مرکز استان گفت، صدا و سیما می تواند نقش بسزایی را توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در استان کردستان ایفا کند.

صدا و سیما می تواند نقش بسزایی را درتوسعه ورزش قهرمانی و همگانی ایفا نماید

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، مدیر کل ورزش و جوانان کردستان در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان عنوان کرد، ورزش و جوانان کردستان نیازمند کمک و همیاری دستگاه ها و ارگان هایی همچون صدا و سیما است.

حامد جولائی در این دیدار گفت، نگاه مسئولین صدا و سیما به حوزه ورزش و جوانان تغییر کرده و این موضوع را می توان در نوع پوشش رویدادها و فعالیت ها حس کرد.

جولائی به پوشش زنده مسابقات قهرمانی کشور در روز های اخیر به میزبانی  استان کردستان اشاره کرد و اظهار داشت، نگرش و دیدگاه جامعه مخاطب نسبت به صدا و سیما با توجه به پخش زنده رویدادهای ورزشی کاملا مثبت و خوب گزارش شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان در ادامه افزود، تغییر زمان برنامه موج ورزش از ساعت مرده شب به یک ساعت پر مخاطب از توجهات صدا و سیمای مرکز استان به برنامه های ورزشی بوده است.

این مقام مسئول گفت، صدا و سیما می تواند نقش بسزایی را توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در استان کردستان ایفا کند و می توان این موضوع را به درون خانواده ها نیز سوق داد.

حامد جولائی از پوشش به موقع برنامه های ورزشی در سطح استان توسط صدا وسیمای مرکز کردستان تقدیر کرد و افزود، ارتباط دوستگاه ورزش و جوانان و صدا و سیما باید نزدیک و حسنه باشد تا موجبات انگیزه جوانان و قهرمانان را فراهم آورد.

جولائی در پایان عنوان کرد، دستگاه ورزش و جوانان به منظور پیشبرد اهداف سازمانی در ارائه و پخش برنامه های فرهنگی و ورزشی با صدا و سیما به صورت مشارکتی همکاری خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه