English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خبر داد:

کاهش ۳ درصدی مصرف آب در اصفهان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در 3 ماهه اول سال جاری با صدور اخطاریه به مشترکین پرمصرف، توزیع بروشور، بررسی مصارف انشعابات خاص، شناسایی انشعابات غیرمجاز در سطح شهر منجر به کاهش مصرف بیش از 3 درصدی آب در اصفهان شده است.

کاهش 3 درصدی مصرف آب در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، امینی اظهار داشت: ابزارهای تشویقی، پایش مشترکین پرمصرف، تشکیل گروه مروجین و برگزاری عملیات مقابله با بحران می تواند بسیار مؤثر در مصرف بهینه آب باشد که در این راستا شرکت آبفا استان اصفهان اقداماتی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: اهدای جوایز به مشترکین کم مصرف، معرفی کم مصرف ها در بخش غیرخانگی به صداوسیما جهت مصاحبه و برنامه ریزی جهت تشویق 500 مشترک کم مصرف از سوی هیأت مدیره شرکت از جمله ابزارهای تشویقی پیرامون این موضوع بوده است.

امینی گفت: در طی 3 ماهه اول سال جاری 145 هزار و 838 فقره اخطار به مشترکین پرمصرف و 299 هزار و 128 فقره اخطار به مشترکین بدهکار ارسال شد.

وی بیان کرد: در ابتدای سال، گروه های مروجین مصرف بهینه آب با لباس متحدالشکل در 34 منطقه خودگردان استان اصفهان تشکیل شدند که با حضور فعال در سطح شهر، خیابان، کوچه ، محلات و مراکز پرتردد شهر مردم را به مصرف صحیح آب رهنمود می کنند که در این زمینه می توان به حضور گروه مروجین در پارک ها اشاره کرد. این درحالیست که پایش باغات، استخرها و کارواش همچنان در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اظهار داشت: در فصل تابستان جلسه کمیته مدیریت بحران با حضور فرماندار، مسوولین ادارات در شهرهایی که احتمال بحران کم آبی بیش از سایر نقاط دیگر بود به طور ضروری تشکیل شد تا بهترین راهکار در کوتاهترین زمان ممکن برای مهار تبعات بحران کم آبی مدنظر قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه