English

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان:

ظرفیت اقامت در استان اصفهان به ۲۳ هزار تخت افزایش می یابد

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان از افزایش 2 هزار و نهصد و بیست تخت به ظرفیت اقامت گردشگران در استان اصفهان تا پایان آذرماه سال جاری خبر داد.

ظرفیت اقامت در استان اصفهان به 23 هزار تخت افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حمید امینی اظهار داشت: با توجه به روند رو به رشد گردشگری در استان اصفهان و تلاش برای توسعه کمی و کیفی زیر ساختهای این صنعت جهت ارائه خدمات بهینه به گردشگران تلاش گستردهای در چهار سال گذشته جهت توسعه خدمات اقامتی در حوزه زیر ساخت های گردشگری در پهنه استان اصفهان آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به سیاست این اداره کل مبنی بر حمایت از توسعه متوازن گردشگری در پهنه استان اصفهان از ابتدای سال 1396 تا پایان آذرماه با توجه به مجوزهای صادر شده و حمایت این اداره کل از فعالان گردشگری، آمارها نشان می دهد که با همت بخش خصوصی و اتمام طرحهای گردشگری آنها، هم اینک 2 هزار و نهصد و بیست تخت به ظرفیت اقامت گردشگران در استان اصفهان افزوده شده است.

امینی همچنین درباره شاخصه های افزایش ظرفیت اقامت استان در نه ماهه گذشته اظهار داشت: از این تعداد، 2500 تخت مربوط به صدور مجوز و تاسیس اقامتگاه های بومگردی از مرکز استان تا دور افتاده ترین نقطه استان می باشد.

معاون سرمایه گذاری و امور طرحهای اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان تصریح کرد: در داخل شهر تاریخی اصفهان نیز با تاسیس دو هتل 4 ستاره و یک ستاره تعداد 350 تخت به ظرفیت اقامت گردشگران در شهر تاریخی اصفهان افزوده گشت و همچنین تعداد 70 تخت نیز با تاسیس هتل به ظرفیت شهرستان های استان افزوده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه