English

مدیرعامل سازمان عمران و توسعه آستان قدس رضوی:

سالانه بیش از ۲۰ میلیون نفر در بازار رضا(ع) تردد می‌کنند

مدیرعامل سازمان عمران و توسعه آستان قدس رضوی گفت: بازار رضا(ع) بیش از ۵۰ سال سابقه دارد و سالانه بیش از ۲۰ میلیون نفر در این بازار تردد می‌کنند.

سالانه بیش از ۲۰ میلیون نفر در بازار رضا(ع) تردد می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، محسن اسماعیلی در جلسه با شهردار مشهد، اظهار داشت: بازار رضا(ع) بیش از ۵۰ سال سابقه دارد و سالانه بیش از ۲۰ میلیون نفر در بازار رضا(ع) تردد می‌کنند و آستان قدس رضوی ۱۵ بازار دارد که بیشترین ترددها در این بازار انجام می‌شود.

وی افزود: بازار رضا یکی از مهم ترین مراکز خرید مشهد است که و از مسیر آن از بیت‌المقدس (فلکه آب) آغاز شده و به میدان ۱۷ شهریور منتهی می‌شود و این بازار در دو طبقه همکف و فوقانی با بیش از ۱۶۰۰ واحد تجاری است و  طول بازار رضا(ع) ۹۶۰ متر مربع و عرض آن ۳۳ متر مربع است.
مدیرعامل سازمان عمران و توسعه آستان قدس رضوی با بیان اینکه قطعاً بافت فرسوده یک فرصت نبوده بلکه یک آسیب و تهدید جدی است که سلامت کالبدی، امنیتی و اجتماعی شهر را به خطر می‌اندازد، خاطرنشان کرد: بافت فرسوده مشابه یک بیماری مسری است که در صورت عدم مهار آن، گسترش یافته و باعث ایجاد صدمات جدی به کل ارگانیزم شهر خواهد شد این بیماری اگر در زمان خود مهار نشود به علت گسترش امکان درمان را از ما می‌گیرد.
اسماعیلی بیان کرد: در همین جهت به دنبال فعالیت بافت پیرامونی اطراف حرم مطهر رضوی هستیم، اما معتقدیم که داخل بازار رضا(ع) با سرعت مناسب و متناسب پیش نرفت و زیباسازی‌ها و دیگر اقدامات آنگونه که باید و شاید پیش نرفت که امیدواریم با ورود شهردار مشهد به این موضوع شاهد سرعت‌بخشی در این مورد باشیم.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه