English

دبیر هیات ووشوی استان گلستان خبر داد

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشوی گلستان برای مسابقات کشوری/ تلاش گلستانی‌ها برای حضور در تیم ملی

دبیر هیات ووشوی استان گلستان از برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ووشوی گلستان در بخش بانوان و آقایان خبر داد.

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشوی گلستان برای مسابقات کشوری/ تلاش گلستانی‌ها برای حضور در تیم ملی

به گزارش خبرگزاری موج، عیسی مومنی صبح امروز اظهار کرد: مسابقات ووشوی قهرمانی و انتخابی استان در رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان در دو بخش ساندا و تالو و در قسمت آقایان و بانوان، با حضور نفرات برتر شهرستان‌های استان روز گذشته در نوکنده برگزار شد.

وی ادامه داد: تمامی شهرستان‌ها در طول 2 ماه گذشته اقدام به برگزاری مسابقات انتخابی «ساندا» نموده و نفرات برتر هر وزن را در رده‌های نوجوانان و جوانان به این مسابقات اعزام کرده بودند.

دبیر هیات ووشوی استان گلستان خاطرنشان کرد: در بخش تالو نیز محدودیت وجود نداشته و تمامی تالوکاران در سه رده نونهالان و نوجوانان و جوانان در دو قسمت فرم بدون سلاح و فرم با سلاح در این رقابت‌ها حاضر شدند.

مومنی افزود: در بخش آقایان 11 تیم از شهرستان‌های استان، تعداد 17 نفر در بخش تالو و تعداد 15 نفر در نوجوانان بخش ساندا و 32 نفر در جوانان بخش ساندا حضور داشتند.

وی گفت: در بانوان تعداد 9 تیم از شهرستان‌های استان، تعداد 11 نفر در نوجوانان در بخش ساندا و 14 نفر در جوانان در بخش ساندا حضور داشتند.

دبیر هیات ووشوی استان گلستان تاکید کرد: با توجه به اینکه تعدادی از سانداکاران در لیگ جوانان کشور و سایر استان‌های کشور شرکت دارند حضور آنان باعث ارتقای سطح فنی بازی‌ها و ووشوکاران شد به طوری که در تعدادی از وزن‌ها مسابقات در سطح مسابقات کشوری برگزار شد.

مومنی گفت: طبق تصمیم کمیته فنی، دو نفر برتر هر وزن به اردوی ووشو استان در بخش آقایان دعوت می‌شوند که پس از برگزاری اردوی تدارکاتی و بازی‌های درون اردویی نفرات برتر برابر سهمیه اعلام شده از فدراسیون ووشو به مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی مسابقات جهانی 2018 برزیل اعزام خواهند شد که در بخش بانوان از بین نفرات اول اوزان در رده جوانان چهار نفر و در رده نوجوانان دو نفر اعزام می‌شوند.

وی افزود: در بخش آقایان چهار نفر در نوجوانان ساندا و پنج نفر در جوانان ساندا و در بخش بانوان دو نفر در نوجوانان ساندا و چهار نفر در جوانان ساندا اعزام می‌شوند و در تالو نیز در  بخش آقایان در هر رده دو نفر و در مجموع 6 نفر اعزام خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه