English

آیین نقاره‌زنی خادمان و گلباران هوایی آستان مقدس

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با بیان اینکه امسال در سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم در آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) برنامه‌های مختلفی دنبال می‌شود، تصریح کرد: آیین نقاره‌زنی خادمان و گلباران هوایی آستان مقدس با مشارکت هلال احمر برخی از این برنامه‌هاست.

آیین نقاره‌زنی خادمان و گلباران هوایی آستان مقدس

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با بیان اینکه امسال در سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم در آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) برنامه‌های مختلفی دنبال می‌شود، تصریح کرد: آیین نقاره‌زنی خادمان و گلباران هوایی آستان مقدس با مشارکت هلال احمر برخی از این برنامه‌هاست.

وی با اشاره به برگزاری مراسمات جشن در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور سخنران و مداحان برجسته تصریح کرد: هماهنگی لازم انجام شده است تا فضاسازی شهری به صورت مطلوب دنبال شود تا هر زائری که وارد شهر می‌شود مناسبت سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر قم را درک کند.

 حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور با اشاره به اینکه برای استقبال از کاروان نمادین ورود حضرت فاطمه فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام شده است، گفت: در روز سه شنبه با ورود کاروان نمادین به حرم مطهر اجتماع مردمی فاطمیون برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نواختن زنگ شکرانه در مدارس استان قم با حضور خادمان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)، بازدید رایگان از موزه حرم مطهر، میزبانی از زائر اولی‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه به منظور معرفی شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه