English

همزمان با دهه کرامت؛

جشن «ترنم باران» ویژه دختران در آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار می شود

مسوول امور فرهنگی بانوان آستان مقدس حضرت معصومه (س) از برگزاری جشن «ترنم باران» ویژه دختران در آستان مقدس حضرت معصومه (س) همزمان با دهه کرامت خبر داد.

جشن «ترنم باران» ویژه دختران در آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مسوول امور فرهنگی بانوان آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه یکی از برنامه های محوری آستان مقدس حضرت معصومه (س) در طول سال و به ویژه در ایام دهه کرامت ترویج معارف فاطمی و بیان سیره حضرت معصومه (س) برای دختران نوجوان است، گفت: واحد فرهنگی خواهران سعی کرده در قالب برنامه های رواق کودک، رواق نوجوان و رواق خردسال بستر تحقق این هدف مهم را فراهم کند و همچنین به صورت ویژه با برگزاری « جشن ترم باران» در سالروز ولادت حضرت معصومه(س) در راستای ترویج معارف فاطمی گام برداشته است.

وی  با تأکید بر اینکه اگر دخترانی فاطمی می خواهیم باید الگو هایی فاطمی نظیر حضرت خدیجه (س)، حضرت زهرا (س)، حضرت زینب (س) و حضرت معصومه (س) و مادران اهل بیت(ع) را به دختران خود به خوبی معرفی کنیم، گفت: متأسفانه دختران ما به دلیل عدم معرفی مناسب الگوهای فاطمی و شاخص سازی این الگو ها به تبعیت کورکورانه از دختران غربی و قهرمانان زن غربی روی آورده اند که این برای یک کشور اسلامی که خود دارای الگوهای برجسته دینی است جای شرمساری دارد.

مریم شهبازی با تأکید بر اینکه حضور در جشن « ترنم باران» برای تمام دختران سنین تا ۱۳ سال بلامانع است، گفت: دختران علاقه مند به حضور در این ویژه برنامه می توانند تا ۳۱ تیرماه به بالکن شرقی شبستان امام خمنیی(ره) رواق کودک مراجعه کرده و کارت حضور در جشن را از کارشناسان دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه این جشن در سوم مرداد در ساعت ۱۷ در آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد، ادامه داد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ۳۷۱۷۵۵۳۸و۳۷۱۷۵۴۴۳ تماس حاصل نمایند.

مسوول امور فرهنگی بانوان آستان مقدس حضرت معصومه (س) یادآور شد: آستان مقدس حضرت معصومه (س) در ایام دهه کرامت برنامه های مختلفی را برای بانوان، کودکان و خانواده ها در نظر گرفته است که این برنامه ها از طریق سایت آستان به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه