English

افزایش ۲۰ درصدی به ظرفیت پارکینگ شهر قم

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: امسال ۲۰ درصد به ظرفیت پارکینگ شهر اضافه شده و مجموعا ۶ هزار و ۳۰۰ واحد ظرفیت پارکینگ شهر قم است.

افزایش ۲۰ درصدی به ظرفیت پارکینگ شهر قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به آماده سازی پارکینگ‌های سطح شهر برای خدمات رسانی به همشهریان و زائرین در نوروز اظهار کرد: در مجموع در شهر قم مشکلات زیادی در بحث تامین پارکینگ وجود دارد اما با این وجود شهرداری سعی دارد با حداقل امکانات بیشترین خدمات را به مردم ارائه کند.

وی با تاکید بر اینکه امسال سعی شده است که ظرفیت‌های جدیدی به امکانات پارکینگ شهر اضافه شود خاطرنشان کرد: فضاهای پارکینگی که در شهر وجود داشته و امکان افزایش ظرفیت داشته این کار صورت گرفته تا بتوانیم خدمات رسانی شایسته به زائرین و مجاورین حضرت معصومه(س) داشته باشیم.

حسین شعبان زاده  با تاکید بر اینکه امسال بالغ بر ۳۰۰ واحد بر ظرفیت پارکینگ شهر قم افزوده شده است گفت: با احتساب این میزان ظرفیت افزوده شده می‌توان گفت امسال بالغ بر ۲۰ درصد به امکانات پارکینگ شهر اضافه شده است.

وی با تاکید بر فعالیت ۹ پارکینگ در شهر قم بیان کرد: مجموعا این پارکینگ‌ها بالغ بر ۶ هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو ظرفیت دارند که در ایام مختلف خدمات رسانی کرده و در نوروز به صورت ویژه خدمات را به مردم ارائه می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی