English

مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان اصفهان خبر داد

فراخوان صدور پروانه کار برای اتباع افغانستان و عراق

مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان اصفهان اعلام کرد: اتباع افغان و عراقی برای صدور و تمدید کارت کار باید از 12 تا 25 آذرماه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستانهای مجاز اقامت خود مراجعه کنند.

فراخوان صدور پروانه کار برای اتباع افغانستان و عراق

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محسن نیرومند گفت: هزینه صدور پروانه کار به مدت یکسال 360 هزار تومان و برای تمدید پروانه کار مبلغ 258 هزار و 700 تومان تعیین گردیده که توسط متقاضی پرداخت می گردد.

وی ادامه داد: براساس دستورالعمل شماره  173045 وزارت تعاون کارورفاه اجتماعی در تاریخ ذکر شده فراخوان برای مراجعه اتباع افغانستان وعراق دارای کارت آمایش 12و هویت 11صورت می پذیرد.

نیرومند تاکید کرد:زمان فراخوان قابل تمدید نبوده وکلیه اتباع خارجی می بایست برای ارائه مدارک لازم به ادارات شهرستانهای مجاز اقامت خود با دو قطعه عکس پرسنلی و همراه داشتن اصل کارت کار قبلی مراجعه وپروانه کاردریافت نمایند.

این مقام مسوول گفت: کلیه ادارات تعاون، کارو رفاه اجتماعی شهرستانهای اصفهان لازم است برای رصد وکنترل حسن اجرای طرح هماهنگی لازم بعمل آورند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان درپایان با اشاره به ماده 181 قانون کارگفت: کارفرمایانی که اتباع خارجی را که فاقد پروانه کار هستند و یا مدت اعتبار پروانه کارشان منقضی شده است به کارگماری نمایند و یا اتباع بیگانه را در کاری غیر از آنچه در پروانه کار قید گردیده است بکارگماری نمایند مراتب جرم محسوب می گردد و به مجازات حبس از91روز تا180روزمحکوم خواهند شد.​

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه