English

اجرای برنامه های آموزشی ویژه برای پاکیاران در مدارس

رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت گت: به زودی برنامه های آموزشی ویژه برای پاکیاران در مدارس توسط سازمان مدیریت پسماند های شهرداری رشت اجرایی می گردد.

اجرای برنامه های آموزشی ویژه برای پاکیاران در مدارس

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علیرضا حاجی پور گفت: در تداوم برگزاری کارناوالهای شادی و آموزش در مدارس ابتدایی رشت، برنامه ی مفرح آموزشی در مدارس دخترانه ی نجات اللهی و قلی پور برگزار شد.

وی افزود: در هفته جاری بیش از ۶۰۰ دانش آموز زیر پوشش طرح آموزشهای زیست محیطی، تفکیک زباله از مبدا و آموزشهای مربوط به پاکیاران قرار گرفتند.

حاجی پور گفت: در مدارس یادشده بین دانش آموزان اقلام فرهنگی همچون بروشور و کاتالوگهای آموزشی، دفترهای نقاشی، نوشت افرار و برنامه ی هفتگی توزیع گردید.

رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت با تاکید بر برگزاری کارناوالهای شادی و آموزش خاطر نشان کرد: برنامه ی شادی بخش کارناوال شادی و آموزش برای دانش آموزان تداوم خواهد یافت و به زودی برنامه های آموزشی ویژه ای مخصوص پاکیاران در مدارس اجرا و ارائه می شود.

وی تصریح کرد: در مدارس کارشناسان سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت برای دانش آموزان در زمینه ی رعایت اصول زیست محیطی و تفکیک زباله از مبدا سخنرانی خواهند کرد.

حاجی پور گفت: در این برنامه ها تلاش می شود از طریق اجرای نمایشهای کودکانه و گفت و کو با دانش آموزان، سطح دانش و آگاهی آنها را برای مشارکت در طرح تفکیک زباله از مبدا افزایش داده و از فعالیتهای موقر این قشر فعال اجتماعی در پیشبرد اهداف سازمان در زمینه ی کاهش زباله ی شهری بهره برده شود.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری رشت  اظهار کرد: یکی از اهداف مهم سازمان کاهش زباله های دفنی در سراوان می باشد و هر گروه یا واحدی که بتواند در این زمینه با ما مساعدت نماید با آغوش باز پذیرا خواهیم بود.

علیرضا حاجی پور افزود: جمع آوری زباله های خشک را بطور جدی پیگیری  و جامعه هدف ما ادارات، اصناف و... هستند.

وی بیان کرد: به زودی مانوری در سطح رشت در خصوص جمع آوری زباله خشک برگزار خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه