English

رئیس جمهور در دیدار آیت الله مکارم شیرازی:

توطئه‌های دشمنان در عزم دولت برای توسعه کشور خللی پیش نیاوده است

رئیس جمهور تصریح کرد: با وجود همه تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان، کشور در حال پیشرفت است و در عزم دولت برای تسریع و تداوم مسیر رفع مشکلات و توسعه کشور خللی پیش نیامده است.

توطئه‌های دشمنان در عزم دولت برای توسعه کشور خللی پیش نیاوده است
به گزارش خبرگزاری موج

، ابراهیم رئیسی  در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی برای مناسبت‌های جاری و پیش‌رو، حضور در قم در سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و تجدید دیدار با مراجع عظام تقلید را توفیقی بزرگ برای خود دانست و گفت: ارتباط مستمر استاندار قم و مسؤولان دولت با مراجع تقلید همواره مورد تاکید بنده بوده است.

رئیسی با بیان اینکه با وجود همه تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان، کشور در حال پیشرفت است و در عزم دولت برای تسریع و تداوم مسیر رفع مشکلات و توسعه کشور خللی پیش نیامده است، افزود: رشد تولید را محور رفع مشکلات و پیشرفت اقتصادی می‌دانیم و لذا با تلاش‌های شبانه‌روزی حدود ۹ هزار واحد تولیدی راکد را احیا کرده‌ایم. همچنین روند ساخت مسکن در کشور رونق گرفته که خود به عنوان یکی از پیشران‌های اقتصاد باعث رونق واحدهای صنعتی و خدماتی بسیاری شده است.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه دولت نسبت به رفاه و معیشت مردم حساس است، تصریح کرد: بنای ما بر این است که مسائل را به شکل میدانی و از نزدیک رصد کنیم؛ روش این دولت عبور از کنار مشکلات نیست بلکه نگاه ما حل مسائل است، فارغ از اینکه این مشکلات مربوط به کدام دولت و کدام دوره است. به عنوان مثال دیروز در جلسه پیگیری موضوعات ویژه تصمیمات ویژه‌ای برای تعیین تکلیف دو پروژه بزرگ اما بر زمین مانده قم یعنی منوریل و فرودگاه بین‌المللی اتخاذ شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه