English

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد:

وقت آن رسیده تا به شعارها جامه‌ عمل بپوشانیم

ولی‌الله رستمی در ‌ جلسه اعضای شورای اسلامی شهر با دادستان خرم‌آباد گفت: وقت آن رسیده تا به شعارها، عمل کنیم.

وقت آن رسیده تا به شعارها جامه‌ عمل بپوشانیم

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در جلسه با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: با گذشت 4 دهه از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، وقت آن رسیده تا به شعارها جامه‌ عمل بپوشانیم.

وی خطاب به دادستان خرم‌آباد گفت: تأمین امنیت پارکبان‌ها و پاکبان‌ها در ساعات آغازین روز و پایانی شب یکی از چالش‌های پیش روی نیروهای خدوم شهرداری است که باید در این خصوص اقدامات عاجل به عمل آید.

رستمی به وجود کانکس‌های غیراستاندارد در خیابان‌های خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: نظارت بر کانکس‌ها و جمع‌آوری دکه‌های غیراصولی سطح شهر یکی از مواردی است که نیاز به اعمال قانون از سوی دادستانی خرم‌آباد دارد؛ لذا از جناب آقای رازانی درخواست می‌کنم که به این موضوع ورود کرده و دستور اقدام صادر کند.

وی از حضور برخی جوانان با حیوان خانگی در پارک‌های خرم‌آباد انتقاد کرد و گفت: برخی شهروندان نسبت به وجود حیوانات خانگی و نیز تردد دوچرخه‌سواران در میان جمعیت حاضر در پارک‌ها گله‌مند هستند که لازم است با این مشکل نیز برخورد شود.

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، به معضل حریم مغازه‌ها اشاره کرد و تصریح کرد: برخی فروشندگان و مغازه‌داران، محصولات خود را مقابل محل کسب گسترده می‌کنند که این امر، تردد مردم و وایل نقلیه را با مشکل روبرو می‌کند که از دادستان محترم تقاضا دارم این مهم را نیز در دستور کار خود قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه