English

یک میلیون و ۹۰۰هزار نفر از جمعیت مازندران تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

سید علی اصغر محمودی اظهار داشت: تعداد یک میلیون و 900هزار نفر معادل 59 درصد جمعیت مازندران تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

 یک میلیون و 900هزار نفر از جمعیت مازندران تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل تأمین اجتماعی استان مازندران در مراسم تودیع و معارفه مدیر شعبه دو تامین اجتماعی آمل با اشاره به اینکه جمعیت 3میلیون و 250هزار نفری مازندران ثبت شده است، گفت: تعداد یک میلیون و 900هزار نفر معادل 59 درصد جمعیت مازندران تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

وی افزود:به 120هزار نفر بازنشسته و 12هزار نفر بیمه شده بیکار، ماهیانه مبلغ 180 میلیارد تومان مقرری از سوی تامین اجتماعی مازندران پرداخت می شود.

محمودی با بیان اینکه آمل از شهرهای مهم صنعتی کشور و قطب صنعت مازندران به شمار می رود؛ عنوان کرد: عزم جدی برای رفع مشکلات صنعت در این شهرستان وجود دارد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان مازندران با اشاره به اینکه استانداری مازندران شناخت خوبی نسبت به مسائل تامین اجتماعی دارد، عنوان کرد: برای رونق  صنعت و اشتغال استان به ویژه در شهرستان آمل تلاش های فراوانی صورت می گیرد.

سید جعفر رسولی فرماندار آمل نیز در این جلسه با تاکید بر همکاری مدیران شعبه 1 و 2 سازمان تامین اجتماعی با فرمانداری آمل و سایر ادارات شهرستان، نقش این اداره را در پاسخگویی به مراجعه مدیران صنعت و کارگران پررنگ توصیف و اذعان کرد: تاکنون موارد چندانی از کاستی های بوجود آمده از مدیریت این سازمان برای گزارش به مدیران استانی وجود نداشته است.

در این مراسم زحمات پارسا مدیریت سابق تأمین اجتماعی شعبه 2 آمل تقدیر حسن حسن زاده را به عنوان مدیر جدید تأمین اجتماعی شماره 2 آمل معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه