English

معاون وزیر آموزش و پرورش

نمایندگان مجلس برای افزایش اعتبارات آموزش و پرورش تلاش کردند

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای افزایش اعتبارات وزارت آموزش و پرورش تلاش زیادی کردند.

نمایندگان مجلس برای افزایش اعتبارات آموزش و پرورش تلاش کردند

به گزارش خبرگزاری موج، یوسف نجفی بعدازظهر شنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۲۵ دانشجوی معلم شهید دانشگاه فرهنگیان استان گلستان اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه و بودجه امسال تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی  برای افزایش اعتبارات آموزش و پرورش همیاری کردند.

وی با بیان اینکه واژه شهید، شهادت و ایثار تنها در اسلام مقدس نیست، افزود: این واژه در تمام ادیان و در همه کشور ها قابل احترام است و خونی که در مسیر حقانیت ریخته شود جاودانه می ماند.

وی افزود: اگر امروز بعد از هزار و ۴۰۰ سال واقعه عاشورا زنده تر می شود به خاطر حقانیت این خون ها بوده و حقانیت باعث می شود تا ماندگار بماند.

نجفی شهادت را بهترین مرگ دانست و اظهار کرد: این امر مقدس نصیب هر کسی نمی شود و کسانی که اخلاص ایمان و ایثار داشته باشند می توانند به مقام شهادت دست یابند.

وی تصریح کرد: اگر امروز ما در امنیت به سر می بریم و در سایه خون شهدا هستیم در مقابل همه آنان مسئول هستیم، هر لحظه ما باید برای تعالی کشور باشد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش در مجلس گفت: شهدا برای استقلال آزادی وطن رفتند که امروز ما باید به دنبال آن باشیم و این موضوع را مورد توجه خود قرار دهیم.

نجفی افزود: اگر دیروز میدان جنگ بود امروز عرصه فناوری و تکنولوژی است و امروز معلمان و فرهنگیان وظیفه دارند در مسیر راه شهدا حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه پاسداری فرهنگ انقلاب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار کرد: دانشجو و معلمان شهید به ما آموختند که یاد بگیرید و یاد بدهید زیرا اینها بهترین سرمایه که جان شرین آنها است را در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز همه افراد جامعه بتوانند در امنیت و آسایش زندگی کنند.

 وی تصریح کرد: استان گلستان الگو وحدت و انسجام است که این باید سرمشق کشور شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه