English

شهردار اصفهان خبر داد:

راه اندازی پژوهشکده گردشگری در آینده ای نزدیک

شهردار اصفهان گفت: راه اندازی پژوهشکده گردشگری را در آینده ای نزدیک به صورت مشارکتی میان شهرداری و جهاد دانشگاهی اصفهان عملیاتی می کنیم.

راه اندازی پژوهشکده گردشگری در آینده ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، جمالی نژاد در دیدار با روسای جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در هر حوزه که وارد شده قوی و دلسوزانه کار کرده و در عرصه های جدید مانند قطار شهری نیز که ورود کرده می تواند نقش بسیار موثری ایفا کند.

وی با بیان اینکه اصفهان دارای چهار خط قطار شهری است، افزود: اصفهان جزو نخستین شهرهایی بود که نسبت به احداث خطوط مترو در کشور اقدام کرد که البته با توجه به اینکه درگیر موضوعات میراثی شد تکمیل این خطوط دچار مشکلاتی شد.

جمالی نژاد تاکید کرد: هم اکنون خط یک رو به اتمام است و در مورد تجهیزاتی که تاکنون خریداری نشده است می توانیم با جهاد دانشگاهی همکاری های لازم را داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به موضوع گردشگری نیز تصریح کرد: راه اندازی پژوهشکده گردشگری را در آینده ای نزدیک به صورت مشارکتی میان شهرداری و جهاد دانشگاهی اصفهان عملیاتی می کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه همچنین کارهای بسیار خوبی در زمینه فناوری های نوین شهری صورت گرفته است، ادامه داد: رویکرد جدیدی را در شهرداری اصفهان در حوزه فناوری های نوین در پیش گرفته ایم که به طور نمونه می توان به حضور پهبادها در آتش نشانی اصفهان اشاره کرد.

شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره فناوری های نوین در شهرداری ها و با بیان اینکه این نمایشگاه می تواند تلنگری اساسی در کشور باشد، تاکید کرد: علاقه داریم جهاد دانشگاهی در برپایی این نمایشگاه که قرار است از 13 تا 15 مردادماه در اصفهان برگزار شود به شهرداری اصفهان کمک کند.

جمالی نژاد اضافه کرد: شهرداری های مراکز استان ها، شهرداران شهرهای خواهر خوانده و شهرداری هایی که با اصفهان تفاهمنامه دارند مانند شهرداران شهرهای وین، میلان و سایر شهرهای دیگر در این زمینه نیز در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه