English

مشاور عالی شهردار اصفهان :

خط دو مترو اصفهان در ۳ فاز ساخته می شود

مشاور عالی شهردار اصفهان گفت: خط دو مترو اصفهان در سه فاز به طول 24.5 کیلومتر ساخته می شود.

خط دو مترو اصفهان در 3 فاز ساخته می شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، جواد شعرباف با اشاره به آغاز عملیات حفاری تونل خط دو متروی اصفهان گفت: این خط شامل 24 ایستگاه است که در سه فاز به طول 24.5 کیلومتر ساخته می شود و اولویت نخست بهره برداری از ایستگاه های میدان امام حسین(ع) تا مدرس نجفی است.

وی افزود: این خط از شمال غربی اصفهان در جاده حبیب آباد آغاز می شود و در مسیر شهرک امام حسین(ع)، زینبیه، عاشق اصفهانی، میدان قدس، میدان امام علی (ع)، چهاراه شکرشکن، چهارراه فلسطین و میدان امام حسین (ع)، دارای ایستگاه هایی خواهد بود.

شعرباف بیان  کرد: طول خط دوم مترو از ایستگاه شهرک امام حسین (ع) تا میدان امام علی (ع) 7.8 کیلومتر و از ایستگاه میدان امام علی (ع) تا خیابان مدرس نجفی 6.7 کیلومتر است که ساخت این دو بخش جزء اولویت های ما در پروژه خط دوم قطار شهری اصفهان است.

مشاور عالی شهردار اصفهان با بیان اینکه احداث فاز اول خط دوم متروی اصفهان حدود یک سال است که آغاز شده و قرارداد ساخت 4 ایستگاه آن منعقد شده ، گفت: این ایستگاه‌ها شامل ایستگاه‌های شهرک امام حسین (ع) (دارک)، عاشق اصفهانی، زینبیه و عمان سامانی (مهدیه) است که عملیات اجرایی سازه‌نگهبان آنها از سال گذشته آغاز شده است.

گفتنی است؛ خط دو قطار شهری اصفهان از بلوار شهید غفاری واقع در زینبیه آغاز می شود و در ابتدای خیابان کهندژ خاتمه می یابد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه